antradienis

22.47. mano triskart perlyti batai mina garuojantį grindinį.
anksčiau eidavom sapnuose. dažniausiai niekur, ar tiksliau - niekad taip ir nepasiekdavom tikslo, niekad nestabtelėdavom, eidavom per pūgas (labai dažnai), per auštančius miestus, per pėsčiųjų perėjas šviečiant raudonai... per pūgas sekdavau tave, kitais kartais tiesiog atremdavau savo pavargusį smilkinį į tavo kairį petį, mūsų žingsniai įgaudavo ritmą, lengvą monotoniškumą, kuris lyg savaime atstodavo komforto zoną. šiąnakt ėjau viena, ir dievaži, turbūt pirmąkart gyvenime visiškai niekur. pro šalį važiavo automobiliai, į akis spiegė mirksintys šviesoforai, nuo lietaus varvančios medžių šakos braukė per mano plaukus.
visai nebeliko žodžių mano vienatvei. net ne vienatvei - vienišumui, tai didelei tuštumai, kuri lyg juodoji skylė valgo iš vidaus. galbūt tai mano katė, šis vienišumas. gal jo(s) tamsus kailis su laiku nebedurs mano pirštų.
tuo tarpu šiąnakt mane krečia šalna, krečia lapkritis, sieloj vėtra išlaužė medžius. būna, kad vakarais vis dar įskrenda naktinis drugys. jo artumas glumina. dar niekad iki šiol nesijaučiau tokia artima tiems bespalviams, naktų nudrungtiems sparnams, tam aklam lėkimui į šviesą. kita vertus, taip jauku būti šalia mažytės, virpančios gyvybės, kuri irgi nežino, ar išlauks iki ryto. išlaukia,

laukiam.

pavargau nubusti trečią nakties. pavargau nuo sapnų, kuriuose vien tik visiškai absurdiški nutikimai. gali būti kad tai mano pagalbos šauksmas, vien lūpomis be balso iškalbėtas prieš užmiegant, tie trys trumpi trys ilgi trys trumpi, kuriuos užklijavau vokuose bet taip ir neišsiunčiau. siunčiu dabar, d. vandens lygis čia pasiekė kritinį lygį, plaučiai pilni dūmų, virpu it drugys ir jau visiškai visiškai nebežinau, ar išlauksiu



1 komentaras:

Sausis rašė...

Laukimas ir vienatvė viename. Du dalykai kurie reiškia eilinę priklausomybę.
Kiekviena sekundė kurią užimą laukimas, tėra gyvenimo vairo atidavimas pavėjui. Verčiau priversk gyvenimą laukti tavęs, o ne atvirkščiai ;)
O jei įsitikinus, kad tai ne priklausomybė, tada telieka įsiklausyti gerb. Stakėno žodžius :
http://i.imgur.com/UnpO1eM.jpg