antradienis

mano pagalvė kvepia sulytu voratinkliu. štai tas žiemos, tas tūkstantį metų trunkantis miegas su fone grojančiais pink floydais. vangiai pramerkus akis beveik patikiu, kad matau ne lubas, o debesis.
tu. tu. atsakymas. visi klausimai. tu.
// please destroy me, please destroy me, please destroy me //
nes įmanoma plaunant indus nusičiaudėt septyniolika kartų. nes septynioliktam knygos puslapy tobuli žodžiai - - „be tavęs aš - tuščia pižama, numesta ant kėdės.“ nes nėra kitos tokios ramybės nei ta, kuomet klaidžioju nepažįstamame mieste su savo pačios pieštu žemėlapiu. ir miestas manęs nepažįsta
- - -
man tik reikia darkart panardinti pėdas smėlyje. tik tiek. o paskui jau - skolintais žodžiais tariant - tegul ruduo.

7 komentarai:

agnus dei rašė...

Greta, ką skaitai?

Greta rašė...

M. Shishkin - Laiškų knyga.
kažkas itin nepaprasto ir iki skausmo gražaus

agnus dei rašė...

Didžiai dėkoju už rekomendaciją :}
Dedu bibliotekon.

prettyvisitors rašė...

Norėjau padėkot už tai, kad daliniesi muzika.
Įsimyliu kiekvieną dainą, kurią randu tavo įrašuose.
Ir šiaip, gera skaityt tai, ką rašai.

Greta rašė...

aww, tikiuosi, patiks! aš pati negaliu atsitraukti niekaip. ir gaila į tuos dingstančius puslapius žiūrėti

Greta rašė...

šypt pašypt. labai labai malonu, kad patinka. ačiū!

m'art rašė...

tavo playlist'as galėtų būti mano playlist'u.