penktadienis

„sakyk, mieloji, ar mane kada matei, / ar tik turėjai ir net sau nerodei.“ - p.n.

lietus nesibaigiantis per visą vakarą per naktį per paryčius ir per sušalusius mano pečius kartkartėm griaudžiantis bet niekada niekada nenutylantis taip taip aš klausau tu kalbėk lietau kurio niekas nelaukė lietau kuris nuvijo nuo mano lango varnėnus lietau kuris sugadina mėlynu rašalu rašytus laiškus kuris nuplauna svetimus bučinius nuo skruostų kuris
lietau kuris esi danguje
teateina tavo karalystė
teateina per mano riešus kvepiančius
magnolijomis


///po tokių naktų visą dieną nebūna kuo kvėpuoti
- - -

siųskit su laiškais (ar be jų) man paukščių pamestas plunksnas
ir kuo ilgesnes, jei tik rasit

2 komentarai:

mėlyna avis rašė...

labai gražus įrašas! labai

o kas tas p.n.?šypt

Greta rašė...

=Paulius Norvila