ketvirtadienis

lai kas kas tas lai kas


[...]

daug giliau yra gyvybė
negu akys

už viso mano supratimo yra ji

už upės
-  -  -  -  -  -  -

jaučiuos kaip katinas, kuris vaikšto aplink tave ratais ir prašosi ant rankų. „tu kalbėk, kalbėk, pasakok, aš klausau, bet nežinau, ar pati galiu ką pasakyt.“ tik tai galėčiau pakelti šiąnakt - - kieno nors šnekas, reikalaujančias itin pasyvaus mano atitarimo, kuris liudytų vien mano buvimą, klausymąsi, bet turbūt nieko daugiau. nebent kartais pamaldaučiau, kad neištrauktum pirštų iš mano plaukų, bet tai tik tiek.

kada gi vakarai su the smiths buvo kitokie?
she could have been a poet or she could have been a fool
oh, you did a bad thing

taigi, kalbėk, aš klausau
-  -  -  -  -  -  -

III

visi tavo daiktai taip ir liko
ir jeigu sugrįžtum - -

žinai
jie dar tinkami
-  -  -  -  -  -  -

reikia Gintaro Bleizgio el.pašto (gal kas turit? tyčia-netyčia), papasakočiau kaip nors, kad jo sode pasiklydau iki visiško užkimimo ir jau antra diena nerandu išėjimo. (neieškau.)

2 komentarai:

Aurimas Nov. rašė...

g.bleizgys@sikc.lt

turiu šį. turėtų atsiliepti.
sėkmės!

Greta rašė...

ačiū labai