sekmadienis

dsakjfsdjhfjdcnbehfk

Omg oMg omG sapne su a. kiedžiu ką tik dainavom what i've got you've got to give it put it in you / reeling with the feeling don't stop continue ir velniškai pynėsi liežuvis, paskui prisijungė chadas, flea ir joshas, šokom it indėnai lakstydami po kažkokį stadioną ir traukdami look around, beprotiškai lijo ir iš mano plaukų tekėjo jūra, kiek vėliau atsisėdus po stogu flea atsinešė gitarą ir, gerokai atlaisvinęs stygas, liepė man groti kažkokią, berods net neegzistuojančią, red hotų dainą, ir grojau, o jis dainavo, o joshas kažkur tai išeidavo, tai vėl sugrįždavo į viską žiūrėdamas smalsiu ir labai tipišku savo žvilgsniu. paskui anthony pradėjo juoktis, kad kai per koncertus jie groja can't stop, publika dažniausiai dainuoja josho pritariamojo vokalo versiją, nes nemoka dainos žodžių, ir dar pavaizdavo, kaip tai skamba, ir aš norėjau papasakot, koks jausmas užklumpa per jų otherside, bet tai atrodė kažkaip highly inappropriate, todėl tik išsitraukiau iš kišenės bilietą ir jie vienas po kito ant jo kažką rašė, kiedis dar pasakė - damn, this thing is expensive ir paklausė, kodėl jį visur nešiojuosi (o taip iš tiesų ir yra!), ir aš, žinoma, nežinojau, ką atsakyt, todėl ėmiau pasakot, kaip ilgai mes laukėm to koncerto ir koks jausmas, kai jis pagaliau atėjo ir kai baigėsi, buvau susisupusi į kažkokią skraistę ir nuo manęs vis lašėjo lietus, tada įvyko kažkoks trumpas flashback'as mintyse, kaip vartau danų k. egzamino lapus, ir visur raudonu tušinuku užrašyta desværre, neišlaikyta - čia koks nors ženklas?????, bet tada vėl nusileidau atgal į backstage, kur bėgom tarsi per kokį labirintą, ir joshas už manęs vis dainavo factory of faith, tuo tarpu salė prisipildė žmonių, aš pamojavau red hotams, kiedis dar šūktelėjo be good, ir aš su visa savo skraiste ir jų aprašinėtu bilietu rankoj lipau per apsauginę tvorelę, atsistojau pirmoj eilėj ir kažkokiam, itin į larsą ulrichą panašiam vyrui pasakiau - o žinojai, kad į depešų koncertą vilniuj visi premium zonos bilietai išparduoti?
tada pabudau

---------------------
žinau, čia toks kvailas, netipiškas įrašas. gal net labiau sau negu jums, bet, kaip sakoma, yolo

1 komentaras:

m'art rašė...

man irgi teko patirti pepperiškų sapnų, kaip artima!! o ypač prieš ir po koncertinio džiaugsmo :) tik pas mane be josh'o, gaila, ir be chad'o//