sekmadienis

laukiant, kol ant scenos foo fighteriai pakeis the black keys..

man nepatinka, kai žmonės mėgina planuoti mano buvimą. pvz., sako - ateisiu pas tave penktadienį. mano variantai:
a) apsimesti, kad manęs nėra namie;
b) apsimesti, kad esu duše;
c) užsitraukti žaliuzes, sėdėt kampe prie spintos ir apsimest, kad apskritai nesu;
d) atidaryti duris.

tada, būna, sėdim su arbatos puodeliais, abu tylim, nes nėra ką pasakyt. jis - tai gal jau eisiu. aš - taip, gal jau eik. ir vis tiek neina. jis - dar 20 minučių. jau pradedu gailėtis, kad pasirinkau variantą d.

pastaruoju metu viskas kažkaip. rudenėja. lyja kas 5 minutes. visą savaitę negaliu (išsi)miegoti dėl pačių kvailiausių/the most disturbing sapnų. galvoju, gal vynas yra atsakymas. taip. vynas yra atsakymas į viską.

kaip ten anksčiau rašydavau - tiek tos manęs. taigi. mažai kas ir keičiasi

Komentarų nėra: