šeštadienis

skin and bones

tas pasakiškas begalybės jausmas, kai už sunkių, juodų-purpurinių užuolaidų tau prieš akis aušta rytas.

ir laikas sustoja. ir laiko nelieka. ir kur tada mes, tokie patys sau begaliniai
- - - - - - - - - - -

septynios žvakės. atdaras langas. kartkartėm lyja. greitai išauš. ir nė nežinau, ar mane gelbėja trumpi sakiniai. gal aš tik nenumaldomai noriu užmigti čia, sėdėdama ant grindų

   sometimes it takes forever. but forever isn't that long

ir naktis, kai nesinori uždengti žaliuzių. kai prieš kelias savaites valyti langai vėl pamažu aplimpa rūku ir voratinkliais. kai ant stalo - violetinis mediatorius, kurį ten ir palikai. kurio dar neliečiau. kurio nedrįstu paliesti
- - - - - - - - - - -

kartais bijau, kad iš viso to liks tik tie keli panaudoti traukinio bilietai ir kopenhagos žemėlapis, kurį du kartus perlenkiau. traukinio, į kurį bėgom per visą stotį. kuris išvažiavo dešimčia minučių per vėlai. kuriame užmigom.
ir net jei tai tiesa. net jei viskas baigtųsi šią sekundę, šią akimirkos dalį, tie bilietai ir žemėlapis būtų vieninteliai daiktai, kuriuos pasiimčiau gelbėdamasi iš savo skęstančios valties, kurios neturiu

all that i have is a river
the river is always my home

ir net jei ta mano valtis - vidury atlanto. net jei būsiu į gelmę paleidusi irklus
- - - - - - - - - - -

sako, mes esam patys didžiausi savo priešai naktį.
- - - - - - - - - - -

mintyse tikriausiai parašiau jau pusę knygos. realybėje - tik paskutinį sakinį. man neužtektų pašto ženklų visiems laiškams

ir mano žodžiai
kurių neištariau
yra skaudūs
- - - - - - - - - - -

nežinau, ką galvojai, kai stovėjom ant tilto lietui lyjant. vidury nakties. išgėrę butelį vyno. regis, vis dar dainavai red hotų under the bridge.

ir laikas sustojo. ir laiko neliko. ir kur tada mes, tokie patys sau - -

1 komentaras:

Miglė rašė...

Tiesiog labai norėjau pasisveikint ir perduot linkėjimų, o čia dar ir Johnny Flynn "The Water", pastaruoju metu mano taip numylėta, skamba :) Gera.