šeštadienis

mano vardadienis spalio 16

krinta lapai: vadinas, esu 
krinta lapai: vadinas, nebūsiu 

/ g. grajauskas
- - - - - - - - - -

dabar jau ir vėl. tiek visko vienu metu, toks ir tas viskas. keistas laukimas. keistos mintys šluojant dulkes iš po lovos.
- - - - - - - - -

bandau įsivaizduoti visus įmanomus scenarijus. prieš miegą, po miego, nubudus ketvirtą ryte. ne, meluoju, ketvirtą ryto aš dažniausiai dar nė nemiegu. o jau švinta, beprotiškai švinta pro menkučius žaliuzių tarpelius. ir kyla rūkas. ir pragysta lakštingalos. ir skaičiuoju, kiek liko valandų miego. dažniausiai skaičius sutelpa ant vienos rankos pirštų. dažniausiai jis pasibaigia ties bevardžiu.
nereikėjo šiandien užkliudyti sustojusio laikrodžio. kaip gi šiąnakt užmigsiu su tokiu tiksėjimu? ak taip - meluoju - aš naktis, aš naktim ne - - -.
- - - - - - - - - - -

keista pasiilgti citrinų arbatos, kurios niekuomet pernelyg nemėgau. keista, kai nubudus ryte pirštai dar kvepia avietėmis. keistos mintys šluojant dulkes iš po lovos. i need more space, sako. visi mes tokie, atitariu. keisti metai. jau trisdešimt du be ian curtis. jei būčiau gimusi gegužės 18, mirčiau. tikriausiai
- - - - - - - - - - -

ištylėk man, ištylėk man, ištylėk.
jei eilėraštis tik iš trijų eilučių, tai ar jis - eilėraštis?
dar būna - skaitau vakarais bukowskio bluebird, ir kažkaip sutrupa viskas tarp pirštų. pabyra ant kilimo; tada klaupiuosi ir renku šukę po šukelės į kairįjį delną. pažadu sau - suklijuosiu rytoj, gal poryt - neaišku, kada turėsiu laiko. pastaruoju metu daug bėgioju. dažnai - dažniau - dažniausiai nuo savęs.
- - - - - - - - - - -

kaip kvaila buvo galvoti, kad pradėsim svaičioti eilutes iš filmų tik paskutinę dieną. man gražu, kai mes abu patetiški.
- - - - - - - - - - -

kvėpuoju smilkalų dūmais. apelsinai, vanilė. dvi niekaip nesiryžtančios užgesti žvakės. kaip ten sako - iš dulkių į dulkes. o ką daryti, kai esi iš vaško. o ką daryti, kai naktis pati tyliausia 01:47.
- - - - - - - - - - -

tokia ta mano išpažintis. prasta gal, gal visai ne išpažintis. kunigas turbūt lieptų gultis kryžium priešais altorių ir trisdešimt dvi paras be perstojo melstis. gerai, kad mano klausyklos langelis užvertas. gerai, kad iš už jo niekas nešnabžda - ištylėk, ištylėk, ištylėk man.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

niekad nesuprantu kas, kada, kur ir kaip, bet visad žaviuosi. Nors daug ko net nepagaunu, bet vis tiek gera pamatyti, kad yra naujas įrašas. :)

Greta. rašė...

dėkoju. dėkoju. merci. :)

Anonimiškas rašė...

Paskaičius įrašus pasidaro taip gera ir ramu.. :)