antradienis

five days underwater

p.s. duodama savo adresą (ne)pažįstamiesiems kartais tikiuosi, kad vietoj to, kad parašytų man laišką, jie tiesiog pabels į duris, ir, man jas atidarius, pasakys - - - - neturėjau ką veikt, tai atskridau penkiais lėktuvais, miegojau oro uoste, vairavau visą parą be sustojimo atidarytais langais ir visu garsu atsuktomis the doors dainomis, perbėgau per tiltą, išsikviečiau taksi, bet nemokėjau daniškai, tad tris kartus pasiklydau senamiestyje, aplinkui nieko nebuvo, neužsisakiau jokio viešbučio, turiu tik dantų šepetėlį ir šukas, bet galėčiau rytoj nupirkti butelį raudono vyno ir tu galėtum man parodyti, kokia ta jūra, kai lyja, ir gal mes rasim tą dykumą, bet žinai, aš dar neturiu bilietų atgal, gal man reikės važiuoti traukiniu, nežinau, dar nežinau, bet tu juk mane palydėsi iki traukinių stoties? my oh my.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

parašyk savo adresą (:

D. rašė...

būtų kaip filme :) gal, kada nors :))