pirmadienis

o ką apie mane

aš jau kelinta diena nesugebu čia sukurpti nė žodžio. nė kelių raidžių, po kurių jau tik trys brūkšniai galbūt dėl to, kad palei langą lipnia juosta priklijuotos žybsi kalėdinės lemputės, kambaryje +25, o man vis tiek šalta, todėl darausi puodelį vanilinės arbatos. o gal dėl to, kad nuėjau miegoti penktą ryto, nes va taip iki paryčių valgiau karamelinius ledus ir gėriau apelsinų sultis žiūrėdama love actually, ir šypsojau šypsojau pati sau viena, nes čia nebūna tokio ilgio reklamų, kad gali pamiršti, kokį filmą žiūri. po savaitės mano lėktuvas palies žemę, o aš, matyt, pati sau dainuosiu honey come home. ir vėl šypsosiu šypsosiu, nes per vieną dieną būsiu važiavusi keturiais traukiniais ir tramvajumi, o naktį oro uoste praleidusi skaitant murakami. ir gal dar gros bitlai; vis tą pačią dainą: two of us wearing raincoats standing solo iiiiiin theeeee suuuuun

o ką apie mane, mielieji, ką apie mane
tik trim brūkšniais meldžiu, kad pasnigtų: brūkšnys brūkšnys brūkšnys

nes jei kitąmet aš ne į metallicą danijoj / ne į red hot lietuvoj, tai jau tik į paryžių!
x x x x x x x x x x x x x x x

o ir ką apie jus, mylimieji
kalėdų proga padovanokit man arbatos ir d. kajoko kurčiam asiliukui
ir pasiimkit mane vienai nakčiai į prahą

brūkšnys brūkšnys brūkšnys

Komentarų nėra: