pirmadienis

Kalėdų seneli,
tiesą sakant, nežinau, ar buvau geras vaikas. Per šiuos metus parašiau begalę laiškų, perskaičiau 65 knygas ir supratau, kad noriu gyvent prie jūros. Pastaruoju metu mane kankina daug mažų baimių ir rūpestėlį kelia vienas vokas, gulintis ant knygų krūvos. Mama sako, kad dar neužaugau (ir dar sako, kad mane gali ištikt Mikutavičiaus likimas, bet aš manau, jog tai nėra taip blogai, nes man visai patinka kai kurios jo dainos). Bet jeigu eitumėm tiesiai prie reikalo, tai noriu atostogų. O jos, beje, man prasidės jau labai greitai, tad gali dėl to nesirūpinti. Šiaip galvojau laiške parašyti vos kelis žodžius: All i want for christmas is Brian Molko tačiau matyt atrodyčiau kaip ne tik neaišku, ar geras, bet dar ir savanaudiškas vaikas. Taigi viskas, ko noriu kalėdoms, yra žalias mediatorius. Patogus, panašiai 0,7-0,8 mm storio. Bet ŽALIAS. Ar aš jį gausiu? Geras klausimas. Nes apie jį svajoju jau panašiai 2 metus, o pati įsigyti nenoriu, nes manau, kad tada jis netektų savo magiškumo. Tam kartui tiek.
P.S. kiek šaukštelių cukraus dedi į kakavą?
P.P.S. spėk, kur nepadėjau kelių kablelių!

4 komentarai:

Rūtelė rašė...

į kakavą - 4 šaukšteliai cukraus. daug pieno. saldžiai ir baltai :)

Greta. rašė...

(pa)tinka. :)

Hem. rašė...

turiu žalią mediatorių, patogiausias iš visų turimų :)

Greta. rašė...

Good for you. :)