pirmadienis

dienos topas: potekstė yra PO tekstu.
---
ir kol lietuvių mokytoja bando mums papasakot kontekstinę medžiagą iš Škėmos ir Baltos drobulės, aš tyliai rezgu vieną planą. bus gerai. kada nors
---
padarom taip: paimkit bet kokią arčiausiai savęs esančią knygą. atsiverskit bet kurį puslapį. ir parašykit man trečią sakinį iš jo. nesvarbu kur - į el.paštą, komentaruose, es em es žinutėje, veidaknygėj ar dar kur nors. nesvarbu. ir tokius sakinius siųst man galit nuolat. nurodyti autorių ir knygą nėra būtina, bet būtų malonu. ačiū!

3 komentarai:

Auksė rašė...

There was another long silence. (Jeffrey Archer "The eleventh commandment")

L. rašė...

Aš - fatališka moteris, atakuojanti neryžtinguosius ir valdanti situaciją, todėl jiems nebėra dėl ko nerimauti. (Paulo Coelho „Vienuolika minučių“)

Aušra. rašė...

Galiausiai padariau išvadą, kad praėjo tikrai ne mažiauu nei viena ar dvi sekundės, kaip ir buvau apskaičiavęs, o galbūt prabėgo net ir penkios sekundės.