sekmadienis

Pusė trijų.

Šiandien, apie pusę trijų ryto:

  ---
Šiandien, apie pirmą valandą dienos:

  ---
Dar vienas darbas, neabejotinai keliausiantis ant sienos. Akvarelė, užkimęs balsas, temperatūros lygis, siekiantis žodžius Goal of science, šalčio ir karščio bangos, užliejančios pakaitomis, penki pieštukai, aplinkui tvyrantis miegas, ramybė, stalinės lempos draugija, dainavimas, mylimiausias teptukas ir aš. Ir taip iki kol laikrodis nedrąsiai parodė skaičius 02:34. Kaip aš to pasiilgau. O dabar matau mėnulį pro langą ir jaučiuosi lyg pati būčiau po vandeniu. Lyg tai mano rankas varžytų raudonas kaspinas. Ta mergaitė niekur nedingsta. 
Kitoje pusėje užrašyta: SIELA, ĮSTRIGUSI VEIDRODYJE NĖRIMAS Į NEMIGĄ: RĖKTI BE BALSO.
Už vaikystę. Tą almančią.
Teksto, esančio ant piešinio, neperrašysiu. Manau, jis vertas daug daugiau.

5 komentarai:

Juste_08 rašė...

Gal kiek banaloki žodžiai,bet iš širdies - tikrai nuostabu.Piešinys tikrai nepaprastas.Džiugu.Manau turi tikrą Dievo dovaną.Neabejotiną talentą.Šaunuolė.Labai norėčiau pamatyti tavo sieną,ant kurios puikuojasi daugybė nuostabių Tavo meno kūrinių.Fantastika.

Greta. rašė...

Ačiū labai. Siena mano dabar turi tik piešinius, kurie reiškia daugiausiai, bet tą tavo norą paturėsiu omeny. :)

GreenCarrot rašė...

Jei vykdomos ekskursijos prie tavo sienos... Aš taip pat prisijungsiu prie Justės.
Taip laukiau savaitgalio, kad išvysčiau tavo darbą. Naują.
Labai. Labai . gera man dabar.

Auksė rašė...

Tiesiog gražu. Labai

Greta. rašė...

Ačiū. Taip paprastai, nuoširdžiai, žmogiškai. :)