sekmadienis

Atradau savo visų metų laikų lietaus šokio himną. Skambant šiai dainai norisi lėkt tiesiai į lauką basomis kojomis ir šokt atiduodant visą energiją, visas jėgas. Norisi suktis aplink, skrist dangaus skliautu, neliest kojomis žemės, jaust, kaip lietaus lašai daužosi į karščiu alsuojantį kūną, matyt, kaip peršlapusios plaukų sruogos plaikstosi ore, kaip suknelės audeklas plazda gracingai virpėdamas. Norisi dainuot iš visų plaučių prišaukiant audras su žaibais, juodais debesimis, skardžiais, širdį veriančiais griausmais. Norisi užverst galvą į viršų, įkalint lašus tarp blakstienų, ir lyg nirvanos apimtam šamanui, nematančiam nieko aplink save, šokt, šokt, šokt... Taip be galo be krašto. Vasarą taip ir darysiu.
  [Skylė - 04] Jūržolių šokis.mp3

Juk ir po vandeniu yra žemė

3 komentarai:

Augustė rašė...

Kaip aš pasiilgau lietaus...

Auksė rašė...

Oj man ta daina kaip tik primena vasarą... Užteko prisiminti jos priedaini, kad kūnu perbėgtų šiurpuliukai...

Greta. rašė...

Ir aš ir aš ir aš pasiilgau.
O daina tai tokia magiška, kad trūksta žodžių. :)