penktadienis

To your ID.

Niekuomet nebuvau tokios muzikos mėgėja, bet perlą radau: Gorecki.mp3

Prieš pradedant skaityt Haruki tamsiame kambaryje degant tik stalinei lempai, laikiau gitarą ant kelių ir stebėjau savo šešėlį. Mačiau, kaip ta tamsi dėmė juda identiškai taip pat, kaip ir mano pirštai. Bet tada aš dar nebuvau iki galo aš. Dabar esu. Tada dar neturėjau karščio, tačiau viduj nešiojausi sumaištį, kurią ką tik sugebėjau panaikint. Ir jaučiu drugius. Tuos pačius geltonus kaip ir balandžio devintąją. Tuos, su švelniais sparnais. Gera.

4 komentarai:

SALTis rašė...

:D

Cloud. rašė...

Ir kas čia juokingo.?

SALTis rašė...

Čia buvo plati šypsena.
Nežinau, bet norėjosi man nusišypsot.
Nepaprastai gražus tavo puslapis. :)
O ši :D, tėra plati šypsena.
Kartais geriau tiesiog patylėti,
nekalbėti, o paprasčiausiai
nusišypsoti.
Tikrai - nieko pikto.
Tik - plati šypsena. :)
:D

Cloud. rašė...

Na taip. Tyla kartais geriausia muzika. Ačiū. :)