šeštadienis

Beorė tamsa.

Nes jei laiko nėra, kodėl tu miegi.? Jeigu laiko nėra, kodėl tu tyli.? Mano šviesmečiai, temstantys iš tavo akių, Trim sekundėm prikimusiom tave vis šaukiu. Lyg mėnulis, nubėgantis tiltu dangaus, Aš laukiu pavasario, laukiu lietaus. Taip kaip miestas, sapnuojantis naktį tave, Mano rankos vis tiesiasi ten, kur šviesa. Mano šviesmečiai, temstantys ant tavo delnų,- Laiko gniaužtuose skęstantys ciferblatai žmonių. Mano šviesmečiai, dūžtantys į tavo pečius,- Kelios žvaigždės, nukrentančios ten, kur saugu. Mūsų tamsą išardantys milijonai garsų. Mūsų tylą naikinančios gatvės jausmų. Mano šviesmečiai, rimstantys tarp pirštų tavų Lyg mėnulis, nubėgantis tiltu dangaus, Tu lauki pavasario, lauki lietaus. Taip kaip miestas, sapnuojantis naktį tave, Mano rankos vis tiesiasi ten, kur šviesa. Nes jei laiko nėra, kodėl tu miegi.? Jeigu laiko nėra, kodėl tu tyli.? Mūsų tamsą išardantys milijonai garsų, Mūsų tylą naikinančios gatvės jausmų. Mano šviesmečiai, rimstantys tarp pirštų tavų. Jeigu laiko nėra, kur būsi tu.? Va toks penkiolikos minučių ekspromtas virsta tuo, kas yra aukščiau už viską. Kas teikia jausmą, kuris yra daugiau nei vien nirvana, daugiau nei Kurtas Cobainas, sudėtas su Brianu M. Atrodo, išpildžiau savo svajonę. Ir ne vieną. :) Nuostabios dvidešimt penkios valandos. Užduodu sau klausimą, ar gali būti geriau. Ir neatsakau. Nes bus totalu, kai liepos dvidešimt šeštąją Mamontovas, likus mažiau nei dviems paroms iki to laiko, kai man bus galima niūniuot Oh she's only seventeen, gros šitam mieste iš u raidės, kuriame gyvenu. Bet gros jis ne šiaip sau. Gros laimingiems žmonėms. Tiems, kurie šypsosi taip, kad skauda žandikaulius. Ir tiems, kurie „pardavinėja“ arbatą prie ežero. :D Tokiems bepročiams. Vat. Ir tada kalendoriaus kitoj pusėj padėsim pirmą pliusą. Jė. Ech. Be miego praleidom trisdešimt valandų. O dvejose savaitėse jų yra tik trys šimtai trisdešimt šešios. TIK. Heh. Įdomiai atrodytumėm Placebo koncerte po tokios nemiego dozės. :D :D Matyt, reikėtų valgyt daug blynų. :D :D Bet tai pavydėkit dabar. Darau šiandien Nick Cave knygai galą ir rytoj imu šūsnį baltų lapų. Pirmąjį Mylėti Angelus egzempliorių be autoriaus parašo. :D

4 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Dar reikia stebėtis,kaip būnant šalia sugebėjau Mylėti Angelus prisiminti. :D O parašas bus. Ir tai, dėl ko kūrinys atsirado, taip pat bus. :)
Blynai blyneliai. Mamytės nebūtų patenkintos, pamačiusios, kaip jie buvo valgomi. (wasntme)

Cloud. rašė...

Tos mamytės.. Kada jos patenkintos būna.? :D :D

Aurimas Nov rašė...

Kai pamato berniukus, galvas padėjusius mergaitėms ant kelių. :D

Cloud. rašė...

Tada ir berniukai su mergaitėmis patenkinti būna. Na, berniukai ne visada, bet.. (wasntme) :D :D