sekmadienis

Septynios valandos su Eicca. Perdozuota.

Manau, šitas geriausiai atrodytų šalia oranžinio Traukinių lapo po tų dviejų laimingų žmonių šypsenom. :)

5 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Hm, žiūriu dabar į jį, gulintį ant stalo, ir mąstau, kad gyvai jis atrodo dar tobulesnis. Ir va rytoj jis bus ant sienos. Parink vietą. (wasntme)
Ačiū ačiū ačiū, Angele, kad mano sieną pamažu darai ne mano, o savo. :)

Cloud. rašė...

Bet žinok, kad aš jo pasiilgsiu ir tada teks priimt mane į svečius, matyt. (wasntme) :)

Aurimas Nov rašė...

Mama jau kvietė tave vakar. Ir pati žinai, jog niekas nesipriešins iš mano pusės.. :)
Vat. Tik atvažiuok. :)

Cloud. rašė...

Turėsiu omeny. (wasntme) :)

Aurimas Nov rašė...

Žinau tai. :)
O Eicca ant sienos atrodo tiesiog nuostabiai, Angele. Soulmates never die. :)