ketvirtadienis

Žmonės, naudokit apsisaugojimo priemones.

Gyvenimas yra lytiškai plintanti liga. Ir kartais ji išplinta per daug. To pasekmės ir yra tokie mažyčiai mažyčiai šūdo gabaliukai, kurie atsistoja prieš akis ir šokinėdami naiviai įkyriu balseliu rėkauja: „Pažiūrėk į mane, pažiūrėk į mane, aš — Niekas.!“ Tada norisi pripildyt plaučius oro ir vienu atokvėpiu tiesiai į jų suknistai išpūstas akutes padainuot If you were dead or still alive, i don't care, i don't care. O šiaip.. Šiaip gerai.

7 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Šiaip gerai.:)
kai kažkam dėmesio stoka, kai kam užeina tuštybės manija ir jie visi laukia, kol juos kas nors pavadins tikraisiais vardais, kurių jie nė velnio nežino.. Kaip liūdna. Jiems. Be prošvaisčių gauti antkapį, ant kurio būtų parašyta "Perdozavo nuo Eicca". :D

Cloud. rašė...

O man prošvaisčių yra? (wasntme) :D :D

Karolina. rašė...

Ta pirma citata, labai jau girdėta.

Augustė rašė...

Norėčiau ankapio su užrašu "perdozavo pavasario" :D

Cloud. rašė...

Ji priklauso rašytojui Anthony McCarten.

žilvija rašė...

(Čia aš apie prošvaistes) Melžk kiaules,šukuok skruzdeles ir nugrėbinėk pieną.Tada tau tikrai atsivers visos prosvaitės :D

Cloud. rašė...

Aš manau. :D