pirmadienis

Liko 12 dienų.

Reakcija pamačius Placebo naujos dainos For what it's worth klipuką: Brian'as. Jo plaukai. Brian'as. Plaukai. Plaukai. Plaukai. Plaukai. Brian'as. Jo balta gitara. Plaukai. Brian'as. Švedas. Fuj. Švedas. Brian'as. Brian'o plaukai. Švedo šokis. Brian'as. Būgnininkas. Kas jo plaukams.? Brian'as Vėl jo plaukai. Būgnininkas. Killing time. Švedas. Traukiam jį iš vaizdo. Brian'as. Brian'as. Brian'as. Brian'as. Gitara. Vėl Brian'as. Jo plaukai. Gitara. Bet ne Fender. O jo plaukai. Brian'as. Švedas bando lįst į akis. Fu. Bet Brian'as.. :D :D -------- Šiandien per lietuvių, kol mokytoja sakė, kokią prasmę eilėraštyje turi deminutyvai, mąsčiau, koks turėtų būt eilėraštis, jei jis būtų parašytas man.

16 komentarų:

Aurimas Nov rašė...

Brian`as pavaldo su savo plaukais. Tikėkimės, tikri. :D :D

Cloud. rašė...

Įsivaizduok, jei ten būtų perukas. :D :D

žilvija rašė...

Gretuteli Gretuti,ar tu meškinas esi? Čia pradžia Tavo eilėraščiui :D

Cloud. rašė...

Ačiū ačiū. Kas nori parašyt sekančias eilutes.? :D

Aurimas Nov rašė...

Aš. :D

žilvija rašė...

Nu skelk ka geriau uz mane,Aurimai :P

Cloud. rašė...

Na na, kaip įdomu.:D

Aurimas Nov rašė...

Hm, iššūkis? :D
Patinka man tokie. Patinka laimėt. Wahahah. :D
Pirma eilutė:
Aš kaip ir Tu.
Antros nebus. Autorinės teisės griežtai saugomos. :)

žilvija rašė...

Patinka laimet? Bet sikart taip nebus,nepamirsk su kuo warzaisi :p ir kokia cia eilute,kur deminutyvai? A? :D

Aurimas Nov rašė...

Deminutyvai tinka lietuvių liaudies mėsmalėms, o ne normaliam produktui. O kadangi lietuva užknisa, nėra čia ko lygintis su tuo, ką kūrė kažkokios maskaradiniais skarmalais apsirėdusios kaimo bobutės su tautiškumo išsaugojimo idėjomis, sumiksuotomis su mažybinėmis pievinėmis žodžių formomis. :)
Ir šiaip, pati dirstelėk per petį, pažiūrėk, kam iššūkį metei. :D

Cloud. rašė...

Man atrodo, aš tuoj pradėsiu rėkaut: Fight fight fight..! :D :D :D

žilvija rašė...

Dirstelejau per peti,nieko nepamaciau :D Man atrodo nemoki salygu skaityt,o juk buwo prasoma eilerascio su butent deminutyvais :p Ir sip newaryk ant bobulku,ne wisus lietuva uzknisa :P Ir nebandyk atsikalbet,nes kai busi utn melskis,kad nesusitiktume :D

Cloud. rašė...

Šiaip Žilvija, pati skaityt nemoki, deminutyvų aš neprašiau.. :D

žilvija rašė...

bet mastei koks butu jei butu su jais.Tai tarp kabuciu skaitant galima tai suprats :D

Aurimas Nov rašė...

Gretos draugė turi tokią lakią fantaziją, kad net baisu darosi. Neturi žmogus šansų ir vis tiek dedasi turįs. Nu ir gerai, manyk, kad laimėsi. Tada pralaimėjimas bus toks devil`s dance. :D :D

Cloud. rašė...

Kur tu kabutes matai.? :D :D

Aha aha, pralaimėjimas bus Devil's dance, o laimėjimas toks švediškas Spite and Malice. :D :D :D