ketvirtadienis

Closer.

Pasaulis toks. Ir būtent toks jis mums visiems priklauso. Ir man nesvarbu, kad į mane sužiuro nemažai smalsių akių, kai eidama namo gan garsiai į telefoną pasakiau žodį Švedas. :) man nerūpi. Nei kiek. Nes aš laiminga. Nes mano šalikas kažkur pasigavo keistą saldų kvapą. Nes laisvalaikiu skaitau administracinį kodeksą ir žinau, kad pasisavinus nulaužtą medį galima gaut nuo 25 iki 50 litų baudą. Dar kartas nuo karto pagroja Battle For The Sun ir viskas gerai. Nes mes Angelai. Hug.

6 komentarai:

žilvija rašė...

o jeigu medzio verte apie 130lt,tai cia jau baudziamoji atsokomybe :D

Cloud.* rašė...

O jei dar medis į raudonąją knygą įtrauktas, tai oj oj oj.. :D

Aurimas Nov rašė...

Dažniau taip reikėtų tarti tautybių pavadinimus einant gatve, kaip manai? :)

Cloud.* rašė...

Apie tai galima pagalvot. Nors viskas ir taip aišku. :)

žilvija rašė...

Bet zinai ka mes siandien padarem? :ooo :D

Cloud.* rašė...

Žinau. Padarėm Šapoką. :D