šeštadienis

Another world.

Aš esu, bet manęs nėra. Ir teisingiau būt negali. Aš esu, žiūriu į lubas. Nematau jų. Žiūriu kiaurai. Bet esu. Ir dar būsiu. Ir būsiu tiek, kiek tik reikės. Penkias minutes. Penkis metus. Ar net penkias amžinybes. Kiek tik reikės. Kiek tik reikės.. Aš esu. Bet manęs nėra. Nes esu, bet ne čia. Esu ten, kažkur kiaurai už lubų. Kažkur, bet kur. Bet esu. Ten, čia, nesvarbu, kur. Every me And every you. Esu ir garsiai dainuoju Reamonn Aeroplane priedainį. Nes esu čia. Nes manęs čia nėra. Vienatvė tėra iliuzija. Vienatvės nėra. I love you like an aeroplane That’s taking me home again I’m standing here in line Cause some love just takes time.. Vat taip. Po filmo žiūrėjimo, pergalvojau tokią vieną mintį iš naujo. Ką darytum, jei tau liktų tik viena diena.? Ogi bėgčiau tuos šešiasdešimt tris kilometrus, kad galėčiau sukuždėt milijonus dainų. Nes aš esu. Every me. Every you.

5 komentarai:

Augustė rašė...

Man regis, jei skaitytum visa tai garsiai, tai aplink tave pradėtų skraidyt citrininiai drugeliai.:)

Beje, kaip knyga?

Pantheist rašė...

Nuostabu.... :)..Paskutinės eilutės apie dainų kuždėjimą suvirpino sielos stygas...

Cloud.* rašė...

Knyga tai labai labai. :) toks galvoti neverčiantis skaitalas, kurį laikant rankose negalima nesišypsot ar nesijuokt. :)

Ett smagu smagu smagu.. :) o drugeliai tai skraido. Oj kaip jie skraido.. :D

Augustė rašė...

O filmo nematei dar? Nors ir taip aišku, kad knyga už filmą daug geresnė. Na, bet jei turėsi noro, užmesk akį ir į filmą. Visai mielas.:)

Cloud.* rašė...

Filmą galbūt žiūrėsiu, kai pabaigsiu knygą. :)