pirmadienis

Jaustis saugiai.

Nes man ruduo. Spalvotas geltonas. Su lapais, besiveliančiais man į plaukus, su ištaškytomis balomis ir saulės prisilietimais. Su Nothing else matters, lietaus pilnu oru. Ruduo. Toks ruduo, kuriame noriu imt ir pasilikt. Ir pasiimt Tave. Kad ir Tu pasiliktum. Kad ir Tau būtų ruduo.

14 komentarų:

Aurimas Nov rašė...

Ruduo esti arčiau, nei gali pasirodyt, Angele. :)

paliesk_mano_veidą rašė...

Tiesiog skaitant tik ir iškilo prieš akis tas geltonas ruduo. Ryškus, ne šiaip sau koks 'nupiepęs', pilkas, o geltonas.;D negalėjo akys praslyst nepaskaičius..toks šiltas pavadinimas:)

Cloud.* rašė...

Pavadinimas gan puikiai apibūdina būseną, kuri ilgam mane užklupo. :)

Dojitoku rašė...

Aš kai ką LABAI įtariu, bet nesakysiu ką. :D

Cloud.* rašė...

Tai pasakyk gal. :D (wasntme)

žilvija rašė...

Man atrodo tai ka as tau snd sakiau pries LT :D

Cloud.* rašė...

O ką tu man sakei.? :D Sakei tik kad labai šypsausi. :D

Dojitoku rašė...

Neakysiu. Bet tas įtarimas labai įtartinai galimas, nes tai įtartina. :D Na žodžiu, supratai esmę. :D Dar panervinsiu ir nesakysiu. ;>>

žilvija rašė...

Oi nea.dar kai ka sakiau :) apie vieno zmogo komentara :)

Cloud.* rašė...

Bet vistiek pasakysi kada.? (wasntme)

O tu tai ten kartais per daug pasakai. :D

Dojitoku rašė...

Gal ir pasakysiu. Jei būsi labai gera. :DD

Cloud.* rašė...

O kada aš bloga būnu.? :D :D :D

Dojitoku rašė...

Dar nepastebėjau to, bet garantuoju, kad kartais būni. :DDD Tobulų nėra. ;D

Cloud.* rašė...

Žinau, žinau. :D