ketvirtadienis

Čia galėtų būti tavo reklama.

Daugelis iš mūsų turim gerbėjų. Tokių pavydo kupinais žvilgsniais ir stručio smegenimis besipuikuojančių žmonių. Tokių, kurie pažymių lapuose ties vidurkiu niekada negalės girtis tokiu pažymiu kaip septyni (ką jau kalbėt apie didesnius balus arba dešimt iš matematikos kontrolinio), tokių, kurių žodynuose nėra nieko tik keiksmažodžiai, o toje vietoje, kur turėtų būti siela, plyti užrašas Negyvenama nuo akmens amžiaus. Paspėliokim, kas tokiems pilkiesiems, ant kurių kaktų užrašyta : I don't have my brain anymore. Tbh, I've never had a thing like that., teikia malonumą. Juk daug smagiau ant kito kėdės užrašyt žodį Lochas, nei pasižiūrėt, jog ant nugaros pats turi lapelį su užrašu Spirk man. Ir kokie išdygsta didvyriai nuo kominio pudros kiekio sutraumuotose snukiuose, kai gali kitus mėtyt šūdais jiems negirdint. Dar nebuvo tokio atvejo, kad kas nors prie manęs prieitų ir pasakytų: Tu mane užknisi. Nenoriu su tavim bendraut. Bet aišku daug smagiau parodyt savo smegenų pusrutulių neegzistavimą leidžiant laisvalaikį Google vaizdų paieškoje, stengiantis sukurpt kuo tobulesnį tekstą ir jame sugebėt pridaryt tūkstantį tris šimtus dvi klaidas. Vaikai, gal jums duot atsišviest lapus su taisyklėmis, kas yra priedėlis ir išplėstinis pažyminys.?? Bet kam. Žmonėms be ateities tokie dalykai nereikalingi. Kaip ir žmonės be ateities nereikalingi pasauliui. Tai vat. Galiu pasakyt, kad tas „kietas“ pokštas su mano blog'o kopijavimu buvo didžiausias laiko gaišimas porai žmonių. Toks dalykas toli gražu man gyvenimo nesugadins, nes į tokio mėšlo krūvas nelipu. Kaip sakoma, šūdas ir nepajudintas smirda. Tai tegu smirda sau tyliai su savo suknistais žaidimėliais. O kadangi tie dėmesio reikalaujantys gyvenimo aptraumuoti žmonės taip nori būti išgirsti, tai kodėl gi ne. Imkit ir skaitykit: www.pasakyk-mamai.blogspot.com Kažkam aš itin patinku. Visgi ne veltui tiek daug laiko man skyrė. Ir kaip dainuoja Bloodhound gang: We don't need no water, let the motherfucker burn. Burn motherfucker, burn.

11 komentarų:

Augustė rašė...

Kažkas labai labai apgailėtino. Ir kažkas niekada nebuvo laimingas ir matyt tos laimės tau pavydi...

Dojitoku rašė...

Šlykštu žiūrėt į tą „BLOG'ą“...

Cloud.* rašė...

Jau nebe pirmas kartas, Auguste, tai jau nebe pirmas kartas..

Aurimas Nov rašė...

Hm, ar žodis "apgailėtina" čia nėra per silpnas?.. Tokius žmones reikėtų paprasčiausiai pakabint ant lubų.

paliesk_mano_veidą rašė...

Kažkas rimtai iš pavydo sprogsta, arba gal kažkuo neįtikai kažkam (?). Aš tai pirmą sykį matau, kad dar tokių dalykų kiti išsigalvoja.
;O

Augustė rašė...

Et... turbūt neapsimoka sakyti "nekreipk į tai dėmesio", bet tie žmonės, šliaužiojantys šioje žemėje su iškrypusiais tikslais, yra šlykštūs ir tikrai nėra verti Tavo dėmesio.
Keep going.:)

Cloud.* rašė...

Nesuprantu, kodėl kažkam turėčiau įtikt. Aš arba patinku žmonėms, arba ne. Ir nieko čia nepadarysi. Jei nebūtų gaila kerzų, kiltų noras sužalot tuos snukelius, bet ką gi.

Augustė rašė...

Tiesiog... Tiesiog sunku patikėti kokių žemų moralinių normų, kokio intelekto nebuvimo ir paprasčiausio apgailėtiniškumo galima rasti mūsų aplinkoje.

Valdas rašė...

Gali pranešt apie tai oficialiam blogger.com, man atrodo reikia irodyt kad tavo blogas (originalusis) yra tavo nuosavybe, o kitas yra ižeidžiančio turinio. Mano pažistamui ish JAV buvo tas pats su juo Blogu, bet kiek atsimenu ten reikejo aiškintis net su advokatu..

Cloud.* rašė...

Aš jau pranešiau vienam portalui apie šitą nesąmonę, o jeigu reiks, kreipsiuosi ir aukščiau.

just rašė...

Eh, daryk, kaip manai, kad yra geriausia, tik pasistenk kuo mažiau sau dėl to galvą sukt ir nervus gadint. Šiaip ar taip, toks ir buvo tavo Gerbėjų tikslas - panervinti.