pirmadienis

I will always be in a club with you in 1973, singing „Here we go again..“

Lietuvių kalbos namų darbai. Pastraipa, tema „Jeigu aš pieščiau paveikslą“ Jeigu aš pieščiau paveikslą, patalpinčiau jame dailų balerinos siluetą. Merginos šokį stingdytų laiko gniaužtai, tik plonas suknelės audeklas dar nedrąsiai plaikstytųsi švelnaus vėjo glėbyje. Smulkiais potėpiais sukurčiau ramybę veide, sniego baltumo suknele padabinčiau trapų kūną, o pilkuose šešėliuose paskandinčiau kojų pirštų galiukus. Merginos blakstienos virpėtų, o lūpų kampučiuose žaistų geltonas ruduo. Jos rankos švelniai glostytų orą savo pirštų gracija, kuri lyg tyli muzika veržtųsi į paveikslo kraštus, nusėtus nakties pėdsakais. Žmonės žiūrėdami į mano nutapytą paveikslą girdėtų lietaus šniokštimą. Jie net jaustų, kaip lašai lėtai rieda jų delnais. Visi, pamatę balerinos norą priešintis žemės traukai, galėtų užuosti nakties artumą, o tuo tarpu po jų oda grotų saldus violončelės instrumentalas. Įsidėmėję merginos pasaulio sienų nebuvimą žmonės nebebijotų tamsos, jie suvoktų pasaulio nuostabumą ir kiekvieną ketvirtadienį apsikabinę sau brangų žmogų per liemenį eitų pasivaikščioti gelsva gatvės žibintų šviesa nutviekstais kelių pakraščiais. Piešdama tokį paveikslą aš norėčiau, kad žmonės žiūrėdami į tas blyškias spalvas suprastų, kad pasaulis yra kupinas stebuklų. Angelai visada šalia mūsų.

4 komentarai:

Urte rašė...

Mano nuomone neblogai,tik truputį per daug cukraus..galbūt reiktų mažiau sentimentalumo.
Tačiau balerina man patiko :)

Cloud.* rašė...

Aš pati labai norėčiau paveikslo su balerina ant sienos. :)

Augustė rašė...

Romantika ir tobulas jausmų perteikimas - Cloud braižas, taip kad nieko čia ne per daug. :) Gražu.:)

žilvija rašė...

Šis paveikslas gražesnis nei... ;)