antradienis

I wanna hold you high and steal your pain away.

Vat. Kai užaugsiu būsiu gatvės muzikantė, grosiu įvairiuose senamiesčiuose ir vaikščiosiu po nežinomas gatves, persimetusi gitarą per pečius. Keliausiu aplink pasaulį autostopu, miegosiu parke ant suoliuko, galvosiu žvaigždėms vardus, o rytais gersiu arbatą su dviem šaukšteliais cukraus. O grosiu daugiausiai dainas apie Angelus, šypsosiuosi ir taškysiu balas. Ir maudysiuosi fontanuose. Ir niūniuosiu Seether dainos Broken žodžius tau į kaklą. Ir bus gerai. Viskas negali būti kitaip. O jei rimtai tai nieko gero iš to knisimosi po universitetų puslapius. Mama iš manęs juokiasi ir klausia, ar įsivaizduoju save kaip advokatę. Ir dar juokiasi, kad nieko gero neišeis su orlaivyste, dar kikena iš to, kad Karo akademijoj žiūrėjau Tarptautinių santykių studijas ir aš pati juokiuosi iš to, kad informologijos tikrai nestudijuosiu. Ir kad neturėsiu reikalų su medicina, odontologija ir kiek bukai dėbsau į mintyse šviečiantį žodį NASA. Vat. Bet aš jau beveik beveik apsisprendžiau. Galbūt. --------- Ir tik šiandien grodama supratau, kiek daug tos dvi dainos turi paslapčių. Vos ne kiekvienas žodis turi savo kitą reikšmę, tarsi kokį kodą, kurį žinau aš. Ir tu žinai. Tiek ir užtenka. Užtenka, kad prieš užsimerkiant lubos atvertų kai ką didingesnio nei debesimis aptrauktą dangų.

4 komentarai:

Dojitoku rašė...

O tu nebijai, kad tave policija suims už tai, kad maudaisi baseinuose? :DD

Cloud.* rašė...

Aš baseinuose ir nesimaudysiu. :D aš taškysiu fontanų vandenį. Ir koks man skirtumas ta policija. Juk smagu. :D

Valdas rašė...

Aš galiu pasakyti tik viena žodi - pinigai. Už pinigus gali istoti nors ir i MRU teise. Tik svarbu iki pirmos sesijos išsilaikyti :D

Cloud.* rašė...

Tai jau taip, pinigai valdo. :D čia kaip filme Vanilla sky toks herojus sakė: Mano tėvas parašė knygą su šimtu klausimų. Ir atsakymas į devyniasdešimt devynis iš jų buvo Pinigai. :)