sekmadienis

Funhouse.

Penktadienio rytas, panašiai aštunta valanda. Rankose gniaužiu Placebą, mama žiūri laidą Pabusk su Tv1. Muzikinė pertraukėlė. Mama: Oho koks klipas. Aš: Aha. Neblogas toks. M: Kur man jisai matytas... A: Čia gi Marilyn Manson'as. M: Aj jo. O tai kuris čia jis.? A: Va va šitas. Su raudonais plaukais. M: O tai čia ne panelė.? A: Ne. M: Gerai. O, žiūrėk, koks senukas kietas. A: O šitas tai jo. M: Tai čia va šitas Marilyn Manson.? A: Aha, tas pats. Jis turi žmoną. M: Rimtai.? A: Aha. M: Tai kuri čia jo žmona.? A: Nežinau, matyt, nėra čia jos. M: O ne šita su rožine suknele.? A: Nemanau. M: Nu gerai. A: Aha. Man patinka jo lęšiai. M: Nu, neblogi. Geras klipas. :D -------------- Jaučiu aplink save ženklus. Paskutiniai du filmai, kuriuos mačiau man pasakė, kad negalima prarast brangių žmonių dėl savo kaltės. Negalima. Aš pasistengsiu to nepadaryt. (hug)

8 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Aš tai matau, kad nesakyk mamai atgijo ir mane tai dar labiau šildo. :)
Šitas toks Mansono aptarimas tai tikras Funhouse. :D Super. :)

TroubleSome ♥ rašė...

Gaila kad tai buvo paskutiniai filmai kuriuos tau teko matyt :/

Gerai gerai, tai kokie jie buvo (taip neseku blogo, kaltas)?

P.S.

Lietuviu kalba tikra kale ;0

Cloud.* rašė...

Nelabai supratau, kodėl gaila. Galima paaiškinimą gaut..?

O tie filmai yra labai puikūs. Pirmasis — Blow, antrasis — If Only.

Urte rašė...

Pati su skaudžiu praradimu susidūriau..Žinau ką tai reiškia
O filmai tikrai yra gerai.
Daug ten galima rasti,bet efektas kažkodėl būna gan trumpalaikis,arba pasilieka po to pasamonės ligmenyje.

Cloud.* rašė...

Na, vienas iš filmų vis dar nepaleidžia mano minčių. :)

Urte rašė...

Koks gi?

Aurimas Nov rašė...

Aišku, paaiškinimą galima gaut. :) Pasakysiu kitur. :)

Cloud.* rašė...

Filmas — Blow, o tau, Aurimai, jokio paaiškinimo sakyt nereikia. :)