sekmadienis

Kartais taip būna.

Stovėjau prie perėjos ir mirkiau baloje kojas kone amžinybę, o raudonas signalas nė nenorėjo trauktis. Iš ausinių plyšavo kai kas labai garsaus ir triukšmingo. Aplink mane milžiniškais tempais sukosi pasaulis, žmonės lyg išprotėję zujo ratais, o aš vis laukiau, kada galėsiu perskrost juodą asfaltą. Galvoje kaip visada ūžė įvairios mintys, kol galiausiai jas išvaikė ranka, palietusi mano petį. Aš aiškiai išsigandau ir mikliai išsitraukiau ausines, kad vėl įsileisčiau gatvės gaudesius į save. Ranka ant manęs buvo šilta, o pirštai man iki skausmo kažkur matyti. Atsisukau ir lyg Murakami veikėja stumtelėjau akinių tiltelį. Į mane žvelgė pora akių, kuriose žaidė po keletą žiburiukų. Girdėjau, kaip ausinėse kątik užsidegė Fight fire with fire ritmas, o aš vis žiūrėjau į tą ranką, lyg bandydama išskaityt iš jos kieno nors gyvenimą. Tada laaaaabai lėtai pakėliau žvilgsnį ir — otuangelesuelektrinegitarairgeltonumediatorium!!!!!! Prieš mane stovėjo pats tikriausias žavumo įsikūnijimas su gracingiausiais pirštais.!!!! Lyg nužengęs iš Somewhere Around Nothing klipo į mane žvelgė Eicca, rankoje laikydamas juodą dėklą, kuriame tyliai ilsėjosi instrumentas. Tada jis sugriebė mano delną ir įsitempė mane į gatvę, kuria nė akimirkai nesustodami skriejo automobiliai, o mes skynėmės kelią per anglies dioksidą ir cypiančius stabdžius. Mačiau, kaip plaikstosi jo juodo palto skvernai, širdis, regis, nebeplakė, o galvoje vis aidėjo muzika. Tada jis sustojo ir atsigręžė į mane. Tais pačiais žaviais pirštais nubraukė šlapias plaukų sruogas nuo veido. Mačiau, kaip virpėjo jo blakstienos. Tada jis pasilenkė arčiau manęs ir tarė: — Neleisk laikui sustot. Niekada neleisk. Nepasiduok. Priversk gyvenimą liepsnot. Ir aš pabudau. Pabudau lyg iš košmaro, na žinot, kai akys taip ima ir plačiai plačiai atsimerkia, o kūną pliekia karščio bangos.

8 komentarai:

Augustė rašė...

Wow...

Virginija* rašė...

Tai čia buvo sapnas?
Sapnas?
Kaip gražu...labai labai...

Aurimas Nov rašė...

Skaičiau. Iš pradžių: (mintis) kas čia per prievartautojas!?
Po to: (po vardo paminėjimo) okay. Haruki efektas.
Dar po to: Pasvajot galima.
paskutinė mintis skirta ne tau, Greta. ;) Tiesiog sau.:D
Super čia įrašiukas. Jei tai būtų daina ir ją klausyčiau last.fm`e, spausčiau "love". :))

just rašė...

oj, mergyt, ar tikras šis sapnas?:)

Cloud.* rašė...

Taip, tai buvo vienas iš tų nuostabiausių sapnų, kuriuos paskutiniu metu sapnuoju. :)

lietu_vaitė rašė...

Žavinga, mano sapnai gaila kitokie.

Cloud.* rašė...

O kokie jie.? :)

lietu_vaitė rašė...

Visokie šlykštūs dėl kurių pabundu labai sutrikusi. Pvz sapnavau, kad iš po pagalvės lenda visokie vorai. Ir šeip tematika įvairių gyvių dažniausiai.