penktadienis

In a place without time, without space.

Žinot tą stebuklingą akimirką, kai jau esi per vieną milimetrą nuo svajonės išsipildymo.? Tai vat. Vakar išpildžiau vieną. Pagrojau viešumai Penkias Amžinybes. Ir dabar taip gera, lengva ir saugu. Nuo tos akimirkos, kai krikšto tėvas man pasakė, jog grojant galvoje turi būt muzika ir tik muzika, jog niekas aplinkui daugiau neturi rūpėt, grojimas bei pati muzika tapo kitokia. Vos ėmus braukti per stygas, viskas akyse išnyksta, aš negirdžiu nieko aplinkui, manęs nelieka. Lygiai taip buvo ir tada, kai dainavau apie dešimtis milijonų metų. Mintyse lėkė įvairios sapnų bei svajų nuotrupos, o viduje buvo taip.. taip.. šilta. Kai baigiau, norėjau grot tą dainą dar, ir dar, ir dar. Bet nuraminau save ir gyvendama su tuo šiltu kirbėjimu viduje pagrojau Matricą, Running Up That Hill ir dar porą dainų. Tada perleidau instrumentą krikšto tėvui. Dar varčiau jo dainų sąsiuvinį, pilną įvairių įvairiausių eilučių. O šiąnakt vėl draugavau su Apo. Šįkart iš mūsų mokyklos buvo surinkta grupė mokinių, kuriems Apo surengė koncertą. Aš, žinoma, buvau viena jų. Į salę mus įleido dar tada, kai instrumentai net nebuvo išimti iš dėklų. Aš prasibroviau iki scenos krašto, kur Paavo kaip tik bandė derinti savo violančelę. Pabandžiusi jį užkalbinti gavau tonas šypsenų, bet manęs neramino tai, jog Perttu bei Eiccos nebuvo čia. Bet whatever, su manim juk kalbasi Paavo.! :) Visa kupina džiaugsmo gyriau jo talentą ir panašiai. Tada kažkokiu būdu patekau prie jo labai labai arti ir prisėdau ant garso aparatūros kraštelio. Į mūsų draugiją atkeliavo ir Mikko. Mano sapne jis labai nenustygo vietoje ir vis plevėsavo su savo būgnų lazdelėmis. :D paklausinėjau, kokias dainas jie gros, ir labai nudžiugau, jog nuskambės ir I'm not Jesus. Dainuodami šią dainą su Mikko sukėlėm Paavo šypsenų laviną ir jis truputį pagrojo tos dainos priedainį. Po kiek laiko nubudau. Šįvakar vidurnaktis taps dar stebuklingesniu metu. Kino seansas ne tik kad turi, bet ir bus smagus. :)

2 komentarai:

Karolina. rašė...

Man patinka tavo muzikiniai sapnai :D

Aurimas Nov rašė...

Vidurnakčio kino seansas negali būti nesmagus, nesaugus ir nemielas, Greta. :)
Taip paprasčiausiai negali būti ir gerai, kad ne vienas tai suprantu. :)