šeštadienis

In the middle of Nowhere.

Koks kvailas jausmas lyjant stovėt baloj prieš raudoną šviesoforo signalą ir klausyt Paramore dainos When it rains. Jei būčiau Murakami knygos veikėja, tokiu metu stumtelčiau juodai žalią akinių tiltelį. Žavu. Tiesa, jei gyvenčiau kokioj šio autoriaus postmodernistinėj istorijoj, be perstojo gročiau bitlų dainas ir niūniuočiau tokias melodijas, kurių nesu girdėjusi. O dabar džiaugiuosi ausyse skambančiu keistu R. Pattinson'o nusijuokimu dainos pradžioje, džiaugiuosi, kad paėmusi instrumentą galiu uždegt jį su Life Burns ritmais ar užsimerkus savaip pagrot Mykolaičio Matricą. Esu laiminga, kai sapnuose matau savo siluetą. Kaip jisai su įprastine ramybe veide stovi ir laukia. Laukia kažko. O aš stebiu jį iš savo pasaulio. Stebiu ir nedrįstu prieit. Ir į tą mano nedrąsumą taip skverbiasi ruduo, lietaus kvapas... Taip skverbiasi, kad net pabundu iš sapno. Jei mane būtų sugalvojęs japonas Haruki, aš turbūt prieičiau prie jo ir pasakyčiau, kad jo akių kampučiai dailiausi, kokius man teko matyt. Bet jei būčiau knygos herojė, negalėčiau pasakyt, kaip man patinka skaityt Norvegų girią ir kad man gaila, kad liko tik 100 puslapių. Tada trumpam atsisveikinsiu su „knygomis apie nieką“ ir su jauduliu širdy paimsiu Jaunatį. Bet vėliau, kai suvartosiu iš Pegaso atsitemptas karameles, vėl bibliotekoje susirasiu lentyną su raide M ir nersiu į tas istorijas. Šiandien žiūrėsiu Plačiai užmerktas akis. (nod) ----------------------------------------------- http://www.4shared.com/file/74768482/d95f0170/never_think_-_robert_pattinson_2_482.html

4 komentarai:

Augustė rašė...

Užtat koks geras jausmas, kai visi tau siūlo lįst po skėčiu o tu išdidžiai atsakai "ne, dėkui, man patinka lietus":)
Graži daina/nedaina/muzikinis kūrinys. Tokia muzika man kažuo labai pavasarį primena su visais tais pavasariškais nenutylančiais paukštukais:)

Cloud.* rašė...

Šiandien to man niekas nesiūlė, bet puikiai pamenu, kai Apocalypticoj mane norėjo priimt po juodu skėtuku. Bet stovėt ne po lietum per Nothing else matters.? Ne ne ne... :)

Karolina. rašė...

Skaičiau knygą ,,Plačiai užmerktos akys".
Reiktų pamatyt ir filmą.

Cloud.* rašė...

Ir kaip knyga.? :)