penktadienis

200 g.

Kilo noras išmokt grot ką nors Yellowcardiško. Mat jų albumas Lights And Sounds man jau patinka (nod). Ir šiaip, Yellowcardiškos dainos yra gėris. (sun). Šiandien per chemiją klasiokės sąsiuvinio paraštėje nupiešiau saulytę ir daug debesėlių, apačioje užrašiau kelias Snow Is Falling dainos eilutes, o apačioj tokį klausimą: Bėgam iš lietūvių.? ;D Paskui garsiai pasakiau, kad kol kas nebemėgstu matematikos, o mokytoja pritarė, kad trigonometrija yra bjauri. Aš būčiau tą bjaurumą įvardijusi kitokiais žodžiais. :D Vat. Suvalgiau daug pieniško šokolado su migdolais ir ant raudonos gitaros pasidėjus geltonų lapelių šūsnį parašiau dainą. Kai tik man bus leista, patalpinsiu jos tekstą čia. :) Vat. Nežinau, kokį filmą šiandien noriu žiūrėt: ar Negyvųjų Šnabždesius, ar Skandalingąją Plunksną. Tai ir nežinosiu toliau. Bet noriu skaityt Murakami. Noriu klausyt Bittersweet, arba Placebo Because I Want You.

3 komentarai:

Augustė rašė...

Aš už skandalingąją plunksną. Labai išliaupsintas ir iškritikuotas filmas. Manyčiau vertas dėmesio :)
Hehe... sėkmės su trigonometrija... :)

žilvija rašė...

Tavo deka mano sasiuvinys grazus. ;D

Cloud.* rašė...

O aš visgi žiūrėjau ir tą, ir tą, ir galiausiai nusprendžiau, kad geriausias filmas — miegas. :)


Aha. Turėtum būt laiminga. :D