pirmadienis

Would you do it for me — heal the scars and change the stars..?

Sekančiam savo gyvenime aš būsiu gervė. Turėsiu baltus kaip sniegas sparnus, ilgas kojas ir skrisiu aukštai aukštai. Ir drauge su kitais savo draugais gervėm mes nuskrisim prie tos didžiulės upės, kurią mačiau per Discovery kanalą. Ten, kai saulė pradės tekėt į dangaus skliautą ir viską aplink nudažys oranžine spalva, o rūkas tarsi šilko šydas pasiskleis virš vandens, mes šoksim laimės/meilės šokį, taškysim vandens purslus į šalis ir gracingai plasnosim savo sniego sparnais. Gražu. Bet kol dar esu žmogus su skaudančiom akim, tol noriu į Hamletą. Oj kaip noriu.

3 komentarai:

Karolina. rašė...

Man patiko tavo noras!

Galiu prisidėt ir kartu norėt ,,Hamletą" ?

Dojitoku rašė...

Ohooo. Aš tai būsiu šuniukas. :D Dažnai sapnuoju, kad esu šuniukas. Manau tai mano likimas. xD

Cloud.* rašė...

Gerai, norėkim labai labai abi. Gal tada Angelai atkreips į šitą norą dėmesį (wasntme).