penktadienis

With the lights out.

Žinot, kas yra beveik geriau už nakties draugą mėnulį už lango.? Taip. Aš žinau. Beveik geriau yra matyt, kaip didžiuliais kąsniais gula sniegas. Kaip sukasi ore tos mažos tobulos būtybės, tarsi niūniuodamos: „Aš žiema“. Vat. Tyliai. Švelniai. Gracingai. Įdomus žodis yra „gracija“. Ir iš kur aš jį traukiau... Taaaaip. Iš Apo dainos „Grace“. :) Paskutinės dvi dienos temperatūros (ne)dėka buvo skirtos sapnams tarp žydrų patalų. Šiandien sapnavau savo siluetą. Ir sapne netgi su juo kalbėjau. (nod). O kitame sapne aiškiai girdėjau skambant Apocalypticos I Don't Care.(mm). Šitą vakarą paskirsiu prasmingai veiklai. Noriu kakavos. Apči.!

5 komentarai:

Augustė rašė...

Į sveikatą ;)

Cloud.* rašė...

Dėkui. (sun)

Aurimas Nov rašė...

Prasmingai veiklai skirk visas tokias "apči" dienas, MĖNULI.:)
Ir šiaip, apmėtant ciucę sniegu apči nepradings.:))

just rašė...

Kur tu, beveik visur ir kakava. Skanaus :)

Cloud.* rašė...

O tu čia nevaryk, kad aš šunį sniege maudau, nes jinai mano pirštinę graužia. :) ir bėgam daryt sniego angelų (nod).

Just, ačiūūūūūūūkas. :D