šeštadienis

Lipo ragana per tvorą ir pamatė pomidorą. Pomidoras sproooogooo, ragana ant stooogoooo. :D

Blyneliai su avietiniu džemu ir didžiuliu puodu avietinės arbatos — štai idealūs pusryčiai šeštadienio rytą. :) už lango džiugina savo spindulį iškišusi saulė ir kelia šypseną gelsvi pirštų galiukai. Ett, tos granatos.. :D Jau beveik tapo tradicija, kad šeštadieniais aš keliauju ta pačia kryptimi. (: ir šiandien bus taip. (nod) Vakar taip greitai užsibaigė ta Dansu dansu dansu, kad, regis, net sumirksėt nespėjau. :) Pabaiga įdomi, istorija super ir aš šiandien parsinešiu ką nors iš Murakami. (mm). Taaaaip, knygos yra labai geras dalykas. :) Jau tris dienas iš eilės mokykloje siaučia Nevaldomas tušinukas. :D jis apsireiškė per trečiadienį ramiai vykusią vokiečių pamoką. Yra nukentėjusių (pvz. mano ranka. ;D). :D kyla grėsmė jūsų gyvybėms, saugokitės. ;D Hmm, turbūt eilinį kartą tikitės rast kokios nors muzikos... Bet aš neturiu nieko įkėlusi. Beeeeet yra dvi dainos, kurias aš vis noriu čia paviešint, tačiau kažkaip nerandu tam progos. Tai dabar be progos. :) Suraskit 10 skirtumų: *Placebo — Running up that hill: http://www.4shared.com/file/68918623/d413da88/PLACEBO_-_RUNNING_UP_THAT_HILL.html *Within Temptation — Running up that hill: http://www.4shared.com/file/69035080/baaacecb/within_temptation_-_running_up_that_hill__1_.html __IkiIrGeroJumsŠeštadienio.(sun).__

6 komentarai:

just rašė...

kaip nuotaikingai tu čia:) Kad tik tokią nuotaiką išlaikytum visą savaitgalį, būtų fantastika, kurios gal net baltai pavydėčiau (wasntme).
Gero poilsio!

Aurimas Nov rašė...

Jėėėga. ;) Eisiu ir aš į knygų lentynas pasidairyti. ;) Gal kokią superinę istoriją rasiu, kuri galės pakonkuruoti su Arklių užkalbėtoju... ;))

Virginija* rašė...

Oho,dar nebuvau girdėjus Within Temptation atliekamos šios dainos.Ji tokia...visai kitokia nei Placebo.Bet Placebo man patinka labiau;)

Cloud.* rašė...

Na šitą nuotaiką spėju ryt sudrums ruošimasis istorijos kontroliniui, bet aš jam nepasiduosiu. :)

Hmm, skaitai kelias knygas vienu metu.?

Taaaaip, WT daina visai kitokia, bet man ji irgi patinka. Tačiau Placebo... (mm) Placebo yra gėris. Ir ši jų daina yra totaliai nuostabi. (sun)

Augustė rašė...

Tai ką iš bibliotekos pasiskolinai? ^.^

Cloud.* rašė...

Dvi knygutes, su kuriomis turėsiu gerą laiką. (sun)