šeštadienis

Grojam.?

Splashing through the sand bar
Talking by the campfire
It's the simple things in life, like when and where
We didn't have no internet
But man I never will forget
The way the moonlight shined upon her hair
Štai su šita daina aš grįžau namo. Bibliotekoje sekėsi gerai, bet man nepatiko tai, kaip buvau aptarnauta. Kai įėjau, mane nužvelgė lyg kokį NSO padarą. Ištraukiau knygas, pasisveikindama atidaviau. Tyla. Na gerai, galvoju. Jau ėmiau judėt link lentynų, kai ta moteris kažką sau suburbėjo. Tikriausiai, kad nusivilkčiau paltuką. Na jau ne, pamaniau. Nusivilkt dėl maksimum dešimt minučių.? Neapsimoka. Nėriau į lentynas, pasiknisau prie P raidėmis prasidedančių autorių pavardžių knygų. Radau dvi iš savo atminties sąrašo. Nustebau, kad knyga Kuprotas Kalnas tokia plona. Tad palikau ją ramybėj ir tą lengvą pasiskaitymą atidėjau. Tada akys užkliuvo už Tom Perrotta romano Maži Vaikai. Ėmiau nedvejodama. Jau vakar klajodama po beribį google.lt radau šios knygos pavadinimą, susidomėjau ir panorau paskaityt. Tai vakarus dabar leisiu su šiuo kūriniu juodais viršeliais. Kitas egzempliorius, kurį čiupau yra H. Murakami Norvegų Giria. Ir aš jau dabar jaučiu, koks nuostabiai geras laikas manęs laukia su šia istorija. Nekantrauju. (sun). Aš niekada neskaitau kelių knygų vienu metu. Man taip kažkaip nepriimtina. Lygiai kaip ir su piešimu — jei pradėjau, tai turiu užbaigt vienu prisėdimu. Ir neskaitau tų pačių knygų antrą kartą. Na, bent jau iki šiol taip nedariau. Nesvarbu, kokia gera knyga būtų, aš keliauju toliau ir plaukiu į naujus vandenis. Pegase greitomis peržvelgiau, ką galėčiau įsigyt. Porą kandidatų mačiau, tačiau dar palauksiu. :)
Taigi. Taip norisi pažiūrėt kokį gerą filmą, o televizijos programa tik nuvilt tesugeba. Vakar kiek pasiknaisiojau po savo video failus. Matyt šį vakarą irgi taip darysiu. Tiek daug šiuo metu visko siunčiasi, kad net saldu darosi.

1 komentaras:

Augustė rašė...

Sveikinu su neblogu grobiu iš bibliotekos. Girdėjau, kad Norvegų Giria tikrai labai geras kūrinys.:) Aš irgi niekad neskaitau knygų du kartus (išskyrus Mažajį Princą arba Mikę Pūkuotuką).:)