antradienis

Grace.

Yra žmonių, kuriem galiu pasakyt, kaip jaučiuosi.
Yra ir tokių, kuriem pastoviai atsakau: Totally alright.
Yra daina, kurios žodžiai skamba idealiai taip, kokių norėčiau savo naujai dainai.
Yra mėnulis, kuriam tamsoj grojau Nothing Else Matters.
Yra biologijos kontrolinis, kurį rašysim rytoj.
Yra daug darbų, kurių net nepradėjau daryt.
Yra nuo grojimo skaudantys pirštai.
Yra tamsa ten giliai.
Yra žvaigždės.
Yra dangus, kurio niekas nenori man padovanot.
Yra mėnulio kampas, kurį matau per langą.
Yra ir mėnulio miegas, kuriuo aš nemiegu.
Yra sapnai, šilti ir nesipildantys.
Yra Liūdesys.
Yra pasaulis.
Yra du žmonės, kuriem norėčiau pasakyt:
To go beside you is where I want to be.
Yra naktis, kuriai aš šnibždu:
And this is how it went;
I am here to stay
Roaring with the wind
There's life within
This is what I give
A circle is complete
Another circle spins
There's life within.
Ir yra vienas.
Vienas žmogus, kuriam norėčiau pasakyt:
With your hand in mine
You stroke my fears away
And make me wanna stay.
Taip. You make me wanna stay.

6 komentarai:

just rašė...

Gražu. Šitas tavo įrašas toks neįprastas ir toks kažkuo įkvepiantis. Taip ir norisi čiupt pieštuką ir savo asmeninį „yra“ sąrašėlį pasidaryt. :)

Dojitoku rašė...

O galima, aš tau padovanosiu dangų, kurio niekas nenori tau padovanot? :) Tada jis bus tau padovanotas. :D (sun)

Augustė rašė...

Gražiai parašyta. Kažkas perskaitęs turėtų likt su milžiniška šypsena veide.:)

Aurimas Nov rašė...

Mėnulio miegas... ;)
patinka man paskutiniai tavo įrašai. Oj, nepridėjau "labai". :)

žilvija rašė...

Labukas ;} Tiesog tam ruosiausi ilgokai,bet wis pritrugdawau laiko,tai nusprendziau tai padaryti dabar.Skamba keistai?;o O taip wisai nera ;] Ah.Tik noriu pasakysiu koks tu nuostabus zmogas ;]Ir noriu,kad tai suzinotu wisi.Ir neswarbu jei jie tai jau zino ;D Dabar tikriausia paklausi kodel tu esi nuostabi?;DD Tai jau pradesiu wardinti ;D Kas jei ne tu galetu prigalwosi nauju zodziu pvz kaip zudynas ar dar daugeli kytu,kuriu as neatsimenu ;D su kuo galima daugiau leisti taip smagiai anglu k.pamokas.snekant wisikas nesamones ir neimti i galwa mokytojos metomas pastabas(aisku jos dazniausiai buna man ;D)ir sip ka as daryciau jei ne tu man padetum pasiruosti anglu pasakojimui(zinau,kad tawe tai nerwina)o kur filmu ziurejimai walgant graikiskus riesutus ir juokiantis is juokingu princo kelniu(cia buwo kazkuri nauju metu diena ;D)karsta kakawa ir ledai su razinomis ismirkytomis rome(po kuriu buna laaabai linksma ;D)Bet wisu gerybiu iswardinti negaliu.Tam reiketu begales laiko ;} Tad dekoju tau uz wiska,o ypac uz tai kad Tu esi mano drauge :} Aciuukaas :}}

Cloud.* rašė...

Na, kiekvienam atskirai nerašysiu nieko. :) Nes dabar esu laimingas vaikas, ačiū Jum visiems, ypač nustebinai tu, Žilvija. AčiūAčiūAčiūAčiū.