šeštadienis

40.

Pramerkiau akis ir iškišusi ranką iš po antklodės pirštais graibiau grindis ieškodama telefono. Pažiūrėjau į laikrodį. Sweet. Liko 13 minučių iki Ave Vitos. Tobulas pramiegojimas. Gulėjau ir pavydėjau tiems, kurie dabar jau šnara salėj saugiai užsiėmę vietas. Na, bet juk nėra to blogo, kas neišeitų į gera. Nors iki šiol kažkaip tas posakis man atrodydavo labai kvailas ir paikas. Bet šįkart jis tiko. Vat. Pavalgiusi ir išgėrusi didžiulį puodelį citrininės arbatos pačiupau lapelį, juodą tušinuką, juodą mediatorių ir instrumentą. Pasiryžau pagrot viską, ką moku, ir tuo pačiu susidaryt tų dainų sąrašą. Ir visa tai užtruko. Oj kaip užtruko. Misija buvo pradėta su pačia pirmąja daina, kurią išmokau. Plain White T's — A Lonely September. Lapas pamažu pildėsi, dainos viena po kitos darniai sklido ore, o aš stebėjau tylų lietų už lango. Ir taip niekur neskubant prisirašė 37 dainos. Tiek aš moku pagrot nežiūrėdama į jokius lapus. Paskui pasklaidžiau savo akordų archyvus ir radau tai, ką jau seniai norėjau mokėt. Iš pradžių ėmiausi 3 Doors Down kūrinio When I'm Gone. Su juo viskas pavyko sklandžiai ir greitai. Į sąrašą užrašiau šį pavadinimą. Tada mokiausi Nelly Furtado I'm Like A Bird. Perkandau greitai, neprireikė net dešimties minučių. Jau 39. Tada ištraukiau dar vieną lapą, kuris buvo kište prikištas žodžių. Jau senokai bandžiau įsisavint tą melodiją, bet kaskart nepavykus mesdavau viską į šalį. Bet žinojau, kad šiandien bus kitaip. Ilgas ritmo ieškojimas iškankino pirštus, kad jie vos sugebėjo prispaust stygas. Bet didelis darbas atnešė saldžius vaisius (braškes.:)) ir aš radau kelią, kuris vedė link keturiasdešimtosios dainos. Ir kaip aš džiaugiausi, kaip buvo gera, kai Nelly Furtado daina Try pagaliau pasiklydo tarp mano gitaro stygų. Ir žinau, kad pasiklydo ji ten labai ilgam (nod).

5 komentarai:

Augustė rašė...

O o o... galima išsiklausinėt? :) Gitaroj tu savamokslė? beje, ar seniai ja groji? :) Šiaip ar taip džiaugiuos už tave. su tokia galybe dainų tarp gitaros stygų turi būt velniškai laimingas vaikas. :) Maniškis sąrašas turbūt perpus trumpesnis. O galvoj tik viena kita. Kitaip tariant aš vis "šperom" naudojuos grodama :D

Cloud.* rašė...

Taip, gitaroj aš savamokslė, nes atsisakiau lankyt bet kokias grojimo pamokas. O jei ko reikėtų, juk visada galiu su savo krikšto tėvu pasikonsultuot (wasntme). Rimtai groju jau truputį daugiau nei metus. O kad laimingas vaikas esu tai tikrai tikrai. (nod). Ir sąrašas tuo apvaliu skaičium nesibaigia. Šiandien kibau jau į naują dainą. :)

Augustė rašė...

Šaunuolė tu:)
Aš ir turiu dėdę su kuriuo galiu konsultuotis dėl grojimo ^.^ Ir kai atvažiuoja, kartais jis man prieš miegą pagroja.:D

Anonimiškas rašė...

Savamokslė ir tiek dainų moki pagrot?:o Wow neįtikėtina, turi talentą ;DD Aš ir pats prieš kelias dienas pradėjau grot gitara, nes visai nesenai gavau :) Tikiuosi pamokysi mane :D (wasntme)

Cloud.* rašė...

Labas, Anonime. :)
Taip, aš ta pati savamokslė su gausiu sąrašu dainų galvoje, kuris iki šių metų pabaigos žada itin plėstis. :)
Ir sveikinu su malonumu rankose laikyti tą stebuklingą instrumentą. (nod) o pamokyt galėčiau (wasntme). :D