sekmadienis

Piešiam naktį.

Mano galvoje visada skamba kokia nors daina. Namie aš vis pagaunu save dainuojančią. Nedainuoju tik kai miegu. Man patinka vaikštinėt iš kampo į kampą ir lėtai niūniuot With the lights out it's less dangerous, here we are now — entertain us... Miela. Patinka. Smagu.? Net labai. Aš užmiegu su muzika. Tik atsikeliu be jos. Bet pabudus į galvą vėl įsisuka kokia tai melodija. Ir vėl dainuoju. Viena sau. Įdomu, kiek laiko aš per dieną praleidžiu tylėdama.? Na, nelabai daug. Aš mėgstu dainuot, kai man būna linksma. Dainuoju net kai liūdna. Man patinka, kai dainuoja kiti. Patinka klausytis jų, jų žodžių. Patinka, kaip tai daro Placebo vokalistas. Patinka Scorpions, Metallica ir John Mayer. Patinka balsų skirtumai ir tai, kaip jie taria žodžius. Iš sielos gilumos. Atiduoda viską, ką turi. Man patinka klausytis Michael Pitt. Kažkaip jausminga. Tiesa, beveik išmokau groti jo dainą Death To Birth. Ir dabar ją dainuoju pati. Na, gal tik ne taip gražiai. Bet jausmingai. Iš širdies. Dar mėgstu suomiškus balsus. Kažkaip traukia jų tvirtumas. Hmm. Ir dar turiu tokią labai seną dainą. 1911 metų. Bet kaip ji man patinka. Viskuo. Bet dabar last.fm man pateikė Foje. Gerai juk. Kartais galvoju apie tokį keistą dalyką. Nors iš tikrųjų galvoju apie daug keistų dalykų, bet šitas kitoks kažkoks. Galvoju, kokią dainą pasirinkčiau, jei kas nors pasisiūlytų ją išmokt grot vien tik man. Na, čia taip giliai pasakyta. Bet manau supratot. Tai vis dar niekaip neišsirenku tos vienintelės. Bet nenorėčiau, kad kas nors man grotų Nothing Else Matters. Nė velnio. Šitą aš grosiu kokiam tai brangiam žmogui kada nors. Klausiau J. Mayer dainos Lovesong For No One ir mąsčiau, ar šis kūrinys gali būt būtent tas. Pabandžiau įsivaizduot, kaip viskas atrodytų. Ir supratau, kad ne. Nors daina graži iki skausmo. Hmm. HmmHmmHmm. Tačiau nemanau, kad kas nors kada nors dėl manęs galėtų ryžtis išmokt pagrot ką nors. Taip jau kažkaip. Bet pasiklausyčiau Bittersweet. Mielai. Šiandien liksiu iki gilių paryčių. Truputis muzikos jums: *Pagoda — Death to Birth: http://www.4shared.com/file/68465627/2faa0982/01_death_to_birth_2_.html *Plain White T's — Radios in Heaven. http://www.4shared.com/file/68464595/98aa6859/plain_white_ts_-_radios_in_heaven_2_.html Šita antroji mane sušildė šiandien. (sun)

1 komentaras:

Aurimas Nov rašė...

Siunčiam siunčiam... ;)