sekmadienis

Neskaičiuojant sekundžių.

O šiąnakt sapnavau Apocalypticos vaikinus. Aš sėdėjau su gitara ant kelių, o Perttu, Eicca ir Paavo buvo apsikabinę savo violančeles. Tik Mikko atrodė toks be vietos. :D tai vat. Mes daug juokėmės, gėrėm saldžią kakavą ir paskui aš jiem pagrojau savo Žiogus. Perttu liepė pakartot ir, kai grojau antrą kartą, jis man pritarė su čele (sun). Smagu. O beje, mano dainos debiuto dar lyg ir nebuvo. Darykti išvadas, vaikai. (wasntme) ;D Turiu lyg ir naują svajonę. Iki paryčių klausyt John Mayer dainų ir kutent prisiminimus iš įvairių gyvenimo situacijų. :D Bus išpildyta.? Tikiuosi. :) gal yra norinčių tai daryt kartu.? :) (wasntme) Pirmadienis rytoj. Lyg ir puiku. (sun)

6 komentarai:

Karolina. rašė...

išvados tokios, kad per toli gyveni dainą jau būtum seniai pristačius (nod), bet mes atrasim būdų, kaip tu ją mums padainuosi (sun)

Noriu(nod) Kaip kietai būtų prisimint visus gerus prisiminimus ir pasijuokt, ir dar pasiklausyt kitų žmogėlių gerų prisiminimų. Noriu (nod)

Augustė rašė...

Va ką aš vadinu tikru sapnavimu :D

O išvadas mes padarėm. Jei jau Apocalypticos berniukai tavo dainą girdėjo, tai kaip čia yra kad mes dar neturėjom progos jos paklausyt? :D

Aurimas Nov rašė...

Noriu noriu noriu noriu noriu. :)
Rimtai.

By the way, ruošk Žiogus pasirodymui, Greta.:))

Cloud.* rašė...

Ehh ir vis tas atstumas kliudo. Na ir kas jį sugalvojo... :D
O dėl svajonės pildymo tai reik sugalvot kokį būdą. :D

Apocalypticos berniukai labai šypsojosi kol aš grojau ir man buvo labai baisu, bet kai baigiau tai Eicca sakė: Nors nieko nesupratau, ką dainavai, bet gerai buvo. :D

Na, aptarsim ir su tavim dėl svajonės reikaliuką kada. :D

By the way, jie jau seniai paruošti. :D

Paslaptis rašė...

OMg... ^^
Zinau kad cia nesilankau ir pan, bet ir as noriu isgirst tavo daina ^^
Labai noriu... Bent truputuka (^^)

Cloud.* rašė...

Keista, kad žmonės, kurie kasdien mane mato ir panašiai, niekada nesako, kad nori. Kas per pasaulis. (think)