antradienis

Ne. O tu.?

Nubundu, tačiau kur.? Ne tik pagalvoju, balsu savęs klausiu: „Kur aš.?“ Lyg nežinočiau: čia. Savo gyvenime. Aš egzistuoju, esu šio pasaulio ypatybė. Nors gal ir neprisimenu, kad būčiau kada pritaręs būtent tokiai kasdienybei, tokiai būsenai, tokiai padėčiai, kuri nūnai nusako mano būtį. <...> Galbūt pasirąžysiu, gražiai ir lėtai. Pakankamai, kad įsitikinčiau, jog aš esu aš, o ne kieno nors dalis. Tačiau prisiminsiu sapno jausmą. Dievaži, atrodo, ištiesiu ranką ir jį paliesiu, ir tas kažkas, kas apgobia mane, ims ir pajudės. Jei įtempsiu klausą, išgirsiu, kaip neskubiai, atsargiai vyksta žaismas, kapsi tarsi lašeliai sudėtingoje vandens dėlionėje, laiptelis po laiptelio, vienas po kito. Atidžiai įsiklausau. Štai tada išgirstu, kaip kažkas tylutėliai, beveik negirdimai, rauda. Rauda tamsoje. Kažkas rauda manęs. /H. Murakami./ Sapnai nepaliauja. Juose šmėstelintis siluetas dar labiau skandina mano sielą. Pasidariau apatiška viskam. Skausmui, laimei, nakčiai. Nesugebu nieko, tik grot. Neturiu minčių. Neturiu idėjų. Lapai popieriaus vis dar tušti. Nieko. Lyg skęsčiau. Lyg neliesčiau žemės. Jaučiu vandenį, besiskverbiantį į mano plaučius. Norisi nutraukti tas virvutes, kurios kausto mano rankas. Gražus žaidimas. Tori Amos — A sorta fairytale. http://www.4shared.com/file/68743122/83b0959a/tori_amos_-_a_sorta_fairytale.html

3 komentarai:

Augustė rašė...

Murakami ir aš šiandien skaityt pradėjau.:)Patinka man jo stilius su keistais pamąstymais.:)
Nebijok, praeis šitas blogumas, svarbu, kad turi muziką;)

Aurimas Nov rašė...

Įdomi ištrauka... ;)

Cloud.* rašė...

Aš kol kas dar neperpratau šio rašytojo. Bet skaitysim toliau, žiūrėsim. :)

Ištrauka iš pirmo puslapio. (wasntme)