penktadienis

Kosmosas.

Paskutinis spalio vakaras. Dar liko trys valandos ir trisdešimt trys minutės. Trys trys trys. Ir aš nekantriai lauksiu tos akimirkos, kai trisdešimt pirma diena pasivers į pirmąsias naujo mėnesio valandas. Klausysiu muzikos ir kaip vakar gaudysiu nakties šešėlius. Bandysiu sugniaužt juos delnuose. O paskui paleisiu ir bėgiosiu per jų šviesą pirštų galiukais. Naujos J. Mayer dainos. Nauji skambesiai ir aš. Taigi. Šiandien po ilgų ilgų ieškojimų aš radau tą dainą. Dainą, kurią jei būtų galimybė, pasirinkčiau, kad kas nors man ją pagrotų. Išdainuotų viską nuo pirmo skiemens iki paskutinio atodūsio. Perbrauktų per stygas paskutinį kartą ir tada aš nusišypsočiau. Nesakyčiau nieko. Nes viskas jau būtų pasakyta tuo:
Įdomu, koks jausmas, kai tau parašo dainą.

6 komentarai:

Virginija* rašė...

Hm,ir man įdomu koks tas jausmas kai TIK TAU skiria TIK TAU sukurtus žodžius,melodiją ir dainos nuostabumą...;D Tikiuos kada nors sužinot ir to linkiu tau;)

Augustė rašė...

Jausmas, kai tau parašo dainą - nuostabus.:) Tikiuosi atsiras kas nors, kas sudės į dainą daug visko, ir ji bus skirta tau.:)

"Write You A Song". Turiu šitą dainą. Ir dažnai paklausau, kai liūdesiai užeina, sakyčiau neblogas pasirinkimas.:)

Urshula Gaudanovicz rašė...

Geras jausmas. :)

Cloud.* rašė...

Aš irgi tikiuosi, kad kada nors atsiras toks žmogus. :)

žilvija rašė...

jei nori as galiu nesukurt,bet tau padainuot ;D mano repertuara zinai ;]]]

Cloud.* rašė...

Prisiklausau aš tavo repertuaro ir taip. Yva.