šeštadienis

Few things.

Matau saldžiai gelsvas linijas tarp debesų. O dangaus mėlynumas skverbiasi pro jų uždangą. Vaizdas už lango šaltas, tad norisi griebt didžiulį puodelį arbatos. Taip ir padarysiu. Po pusryčių ir didžiulės dozės karšto gėrimo pusvalandį eisiu bibliotekos link. O paskui atgal. Vakar užverčiau paskutinius Pragaro virtuvės vaikėzų puslapius. Matėt filmą.? Ieškokit knygos. Tai pirma mano skaityta istorija, kurią taip puikiai atitinka filmas. Ji kupina žiaurumo, skausmo ir kovos dėl išgyvenimo. O tie šimtas puslapių, paskirti tiesos ieškojimui, tokie įtempti. Perskaityt verta, nes istorija palieka gilų pėdsaką sieloj ir kuriam laikui paskandina į gana gilius apmąstymus.
Taigi, dabar sėkmingai pasimėgausiu rytine Simpsonų doze. Vakar sugalvojau, kad per atostogas noriu vėl pažiūrėt Vanilinį Dangų. Gelsvos juostos tarp debesų kątik tapo pilkomis.

2 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Romantike tu...:) tikiu, kad knyga gera. kitaip nesaugočiau jai pinigų.:)
o aš vat vakar per kelias nakties valandas sukapojau į save Richard Brautigan skanėstą. Ten žiaurumo nėra. Tik žmogaus menkumas. Sunku man buvo ją skaityti, bet vien tas dalykas, kad Trout Fishing in America tapo savotiška hipių maldaknyge, privertė nepamesti knygos ir nepavesti savęs. Laikas buvo geras. Net puikus.

Ot norėčiau, kad nuo mano namų iki bibliotekos būtų kur kas daugiau nei dvi minutės kelio...:)

Cloud.* rašė...

Mano romantika gan keista, tad ir perprast ją sunkoka. :D

Keliaudama link pastato su stikinėmis sienomis daug dalykų apmąstau. Tiek visokių idėjų gimsta. :) patinka man. O tu pabandyk eit tiesiai per aplinkui, gal pavyks prailgint kelią.? :D