pirmadienis

Labas, Liūdesy.

Kartais būna, kad sušlampi batus ir jų viduje lietus apsigyvena. Vasarą tai tampa savotiška palaima ir atgaiva nuo kaitrios saulės. O rudenį tas lietus nemaloniai žliugsi tarp kojos pirštų. Kartais lietus mane verčia sulėtint žingsnį ir įsijungt mielą muziką. O kartais kaip tik skubu namo ir svajoju apie kakavą. O kiek lietaus mano gyvenime jau krito į mano plaukus... Kiek jo lašų tupėjo mano lūpų kampučiuose... Kiek lietaus man paliko įspūdį visam gyvenimui..? Vienas lietus. (Padovanok man antrą.)
O dabar jaučiuosi taip, lyg stovėčiau baloje basa. Lyg mano kojas šaldytų tie lašai, kurie nesustodami byra iš dangaus. O aš stoviu akim užmerktom. Ir atsimerkus matau...
Ir man nepasidaro geriau, kai pagroju.

9 komentarai:

Augustė rašė...

Hm... Šiandien kažkur skaičiau užrašą "Nėra blogos muzikos, yra tik netinkama nuotaika". Kažkaip norėjau susiet tai su lietum, bet dabar suabejojau ar teisingai tave supratau, taigi nieko su niekuo nesiesiu. Šiaip ar taip smagu rast naujų pranešimų bloge... Visi kaip visad aptinge ir niekas nieko nerašo... :D

Aurimas Nov rašė...

heh... rudeninė depresija.. fuck.
išmėgink ką nors naujo..

Cloud.* rašė...

Jo, kaip pastebėjau tai visi vis rečiau užsuka į savo buveines. O aš kažkaip apstojau su komentarų rašymu. Matyt reiks įkvėpt oro ir vėl pradėt. (sun)

Pavyzdžiui..?

Dojitoku rašė...

Kažką primena... Mane kažkada. ;D Tas lietus vistiek kada nors liausis.

Cloud.* rašė...

O jei ir nesiliaus... Keisis mano požiūris į lietų. tiksliau, jau pasikeitė. :)

Aurimas Nov rašė...

Pavyzdžiui? na, praeitą rudenį žiauriai jaučiausi, tai rūbus keičiau, optimistinę muziką prileidau prie savęs, stengiausi būt toks... ramus. ir viskas buvo ok.
o kadangi tau jau geriau, einu skaityt ką naujo parašei. ;)

Cloud.* rašė...

Rūbai neatstoja vidaus.

Dojitoku rašė...

Rūbai daug gali pasakyt apie žmogų. ;D Ir tas lietus vistiek liausis. Bet kokiu atveju. ;)

Cloud.* rašė...

...bet nesugeba pakeist savijautos.