trečiadienis

I'll be there.

Duok man dangų ir aš Tau padovanosiu saulę. Ir tam nereikės nei faktų, nei argumentų. Duok man naktį ir aš surinksiu žvaigždes nuo Tavo blakstienų. Laikrodžio dūžius skaičiuosim krateriuos Mėnulio. Duok man dainą ir aš visą ją Tau grosiu. Neliks natos, su atodūsio gelmėm neišskridusios. Duok man mėnesieną ir aš įpinsiu ją į Tavo plaukus. Ir.. ir mes skrisim. Tik duok man dangų, prašau.

3 komentarai:

Augustė rašė...

Vat nežinau kodėl, bet šitą pranešimą perskaičiau balsu. Ir jis taaaaaip gražiai skambėjo.:) O labiau pasistengus būtų ir neblogas eilėraštis išėjas. Bet taip gal net geriau.:)

Aurimas Novikovas rašė...

Gražiai blogas atrodo... :)

o aš galvojau, angliškai parašysi... Tipo, angliškas pavadinimas, galvojau apie anglišką tekstuką. Bet lietuvių kalba gražesnė. Tai kam tas pavadinimas in English? ;)

Cloud.* rašė...

Galėjau prirašyt ir daugiau dalykų, kurių norėčiau prašyt, kad kas nors duotų. Bet paskui pagalvojau, kad gal kiek per daug noriu. Ir kiek per mažai galiu už tai duot. Na, maždaug. Nors tekstas man yra labai brangus.

Dėkui už pastebėjimą. ;> Angliškai rašyt kažkaip netraukia, o pavadinimus aš tiesiog ekspromtu sugalvoju ir tiek. :) kartais kai kurios mintys išties angliškai gražiau skamba nei lietuviškas vertimas. (sun)