pirmadienis

Ar žinojai, kad diena, pradėta su Metallicos daina All Nightmare Long, negali būti bloga.?

Nes šiandien paturėjom gerą laiką mokykloj. Kažkoks smegenų suskystėjimas ar panašiai. :D O rytoj... rytoj kelsimės anksti anksti ir eisim 6:30 mokyklos link. Rudens lygiadienis vaikai. :) todėl ta proga nekaltų mergelių aukojimo vietoj (taip jau vadinam Saulės stebyklą. :D) vyks beveik šventė ir mes truputį atliksim svarbius vaidmenis ir palydėsim saulę į žiemą. Tai vat, aš vaidinsiu Saulę. (sun). su savo oranžiniais batais taaaaaaip smarkiai patekėsiu. :D o paskui bus galima neit į pirmas tris pamokas ir kepsim ant laužo maistą. (mm) nusimato geras laikas.
Šiaip tai dabar jaučiuosi kaip tikra kosmonautė. :D visgi temperatūra daro savo, nors tikiuosi rytoj jau jos nebebus. Ir dar blogas dalykas, kad baigėsi kakava ir mama užmiršo joss nupirkt, kol aš saldžiai miegojau, o mano katė murkė atsigulus ant mano galvos. :D tai gal yra savanorių, kurie pasigailėtų manęs ir mielai pavaišintų mane karštu kakavos puodeliu.? :D Taip, aš ganėtinai naglas vaikas. :D
__
Vakar sužinojau keistą bet įdomų dalyką. Buvo atliekamas tyrimas, kad išaiškėtų, kas sunkioje muzikoje taip traukia žmones ir verčia juos ištisai klausytis tų nelengvų ritmų. Ogi pasirodo, kad tas stebuklingas ir sukeliantis priklausomybę dalykas yra garsas, kai mediatorius trinasi į metalinę gitaros stygą. Tai dabar bent jau žinosiu, kodėl pas mane taip dažnai groja Metallica ar dar koks suomiškas metaliukas. :)
__
Vat vat. Šiandien manyje kažkas ypatingai spurda ir kruta.

6 komentarai:

Aurimas Nov rašė...

Na ką, ganėtinai naglas vaike...:)
geras atradimas, sakyčiau. bet nesutinku su tuo teiginiu apie stygas ir dar kažką. bet mintis gera :D

Augustė rašė...

Oho kiek laimės tavo pranešime :D Smagu. Aš va mielai pavaišinčiau kakava, nes kaip tik pasdariau puodelį ir su juo eisiu biologijos kontroliniui mokintis. :D
O su tuo tyrimu tai geras... Niekad nebūčiau pagalvojus. tik įdomu kaip jie tai ištyrė... :D

Karolina. rašė...

Vaišinu tave DIDELIU puodeliu kakavos ;D

įdomus tyrimas, tik nemanau, kad vien tai (wasntme)

Cloud.* rašė...

Kodėl nesutinki.? Taigi tas garsas prilygsta grojimui gitara. :D vat vat. o gitaros sunkioj muzikoj yra pats pats geriausias dalykas. (mm)

Vat ir man įdomu. Matyt liepė muzikantam grot po vieną atskirai ir stebėjo, kas labiausiai „veža“ žmones. :D

O už kakavą tai dėkui. (sun)

Dojitoku rašė...

Tas tyrimas buvo jėga.. :D Nert nebūčiau pagalvojus.
Prisidėsiu prie visų ir pavaišinsiu tave dar vienu puodeliu arbatos. (nod)(sun) ;>

Cloud.* rašė...

Dėkui dėkui. Bet kaip Jūs mielai čia visi.. :D (sun)