ketvirtadienis

We could be the angels in the snow.

Šiandien vėl bendravau su pieštuku. Ir nors darbas ėjosi sklandžiai, tačiau niekaip negalėjau jam normaliai susikoncentruoti. Eskizą pasidaryt neužtrukau, bet jau parinkus visas tinkamas linijas, nežinojau nuo ko pradėt. Pieštukas slankiojo tai prie gitaros grifo, tai prie veido bruožų, tai prie rankų. Todėl nutariau susiimt ir neužbaigus vieno dalyko, nepradėt kito. Regis, man pavyko, nors visas darbas užtruko daugiau nei tris valandas.


Piešinys man labai labai patinka, manau, jis tikrai vertas juodų rėmelių ant sienos (kur dabar jau ir kabo). ;>
O čia keli senesni mano darbai, kuriuos radau nukištus stalčiaus gale. ;>


Paskutinis puikiai atspindi laikotarpį, kai šešėliavimas dar buvo mano priešas. ;D

8 komentarai:

Augustė rašė...

Tavo darbai vis gerėja ir gerėja. Piešinys nepaprastas! O ir tie senesni - gražumėlis.:> Talentingas vaikas esi. :D

Cloud.* rašė...

Tam ir piešiu, kad išmokčiau tai daryt vis geriau ir geriau. ;> Dėkoju už gražią nuomonę. (sun)

ÆscÓss rašė...

Pagauna tokius kadrus ;))
Puikiai padirbeta (hug)

1 is senesniu piesiniu.. sukelia daug prisiminimu ir taip atrodo .. per daug tobulas (who knows) :]

anyways u rox
(Nasoj dirbanti ((dailinke?)) hmm damn those kids and they crazy dreams :D )

Cloud.* rašė...

Dailininke manęs nelabai ir pavadinsi, nes viską darau dėl malonumo ir darau taip, kaip moku. ;D o kadrai pagauti ne mano. Aš tiesiog ilgai ilgai knisuosi po google ir deviantart, kol randu tai, ko man reikia. O šiaip ar taip, Emppu man yra kažkas ypatingo (rock).

ÆscÓss rašė...

Tai zinau kad ne tavo, bet juk buvai kocerte tai gal ir parsiveziai pora fotkiu? Oo

Cloud.* rašė...

Nea, nes pakroviau fotiką ir palikau namie. ;D aš pavaldau. (sun) bet iš Apocalypticos gal parsivešiu kokių (mm).

ÆscÓss rašė...

Aha xD
Butinai parsivesk (nod)

Cloud.* rašė...

Viliuosi, kad jis nesugalvos susirgt kaip nors. Oo