penktadienis

Yeah when i'm cold as a dying stone..



Klaidų yra, bet man vistiek patinka. Ypač akys. Ir šiaip esu patenkinta nuotraukos kokybe. Turbūt pirmą kartą šitaip.
__
Ir šiandien mano nuotaika keitėsi kas 25 sekundes. Iki tol, kol be trūkumų nesugrojau POTF dainos Roses. Tai tiek. Neturiu pernelyg daug ko pasakyt šiandien. Gal viskas keisis dienai baigiantis..

10 komentarų:

Karolina. rašė...

Nuostabu.

Cloud.* rašė...

Dėkoju. Man tai atvirai kiek bado akis tas per didelis tarpas tarp nosies ir lūpų. Na, bet nieko. ;>

ÆscÓss rašė...

Visai neblogai 8/10 :)
Lauksim dar.

Cloud.* rašė...

Sėkmės. Dar yra pora darbų, kuriuos esu nusižiūrėjus, tačiau niekaip nesiryžtu pradėt.

ÆscÓss rašė...

O kas jau taip trukdo ? ar manai kad jie tau per sunkus? Jei nepameginsi nesuzinosi, tad pirmyn :)

Cloud.* rašė...

Nemanau, kad jie per sunkūs. Nes jei tokie būtų net nesiimčiau jų piešt. O tokius darbus tiesiog piešiu pirmą kartą, oh well, jie kainuos man daug laiko.

ÆscÓss rašė...

Lyg jo truktu?

Cloud.* rašė...

Daug žinai apie mano gyvenimą dabar.?

ÆscÓss rašė...

Ah, gaila, negaliu net draugisko komentaro palikt..

Cloud.* rašė...

Oh too bad i'm not sad.
Nieko ir nesakau, kiekvienas čia gali reikštis kaip tik nori, bet aš paklausiau teisingo klausimo.