šeštadienis

Viena iš geriausių dienų. Damn. \m/

LaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaimingaLaiminga.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabaiLabai.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nes.. nes nes rugpjūtį, 20 dieną siaubsiu Trakų pilį ir griausiu jos sienas su Apocalypticos muzika.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Damn damn damn. \m/ OO \m/
Laikau bilietus savo rankose, ir vistiek dar negaliu patikėt. ;>>
Kai tėvai grįžo iš Vilniaus ir pasakė, kad turi man dovaną su gimtadieniu, ten pilve kažkas suvirpėjo. Mintyse šmėstelėjo mintis, kad taip.!! Tai gali būt būtent tai.!! Bet greitai išblėso. Tačiau, kai pamačiau mamos rankose tris bilietus, kai paliečiau juos savo rankom.. Neįsivaizduojat koks jausmas. Skaičiau ir skaičiau žodžius ant jų, spoksojau tai į ryškų grupės pavadinimą, tai į koncerto datą. Ir širdis plakė taip greitai greitai. Šiandien viena iš geriausių dienų mano gyvenime, o ką jau reikės kalbėt apie tą lemtingą rugpjūčio dvidešimtąją..?



Ir vis dėlto, kaip aš myliu Suomiją. <3

2 komentarai:

Augustė rašė...

SveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinuSveikinu!!!! Ir labailabailabai džiaugiuosi dėl tavęs. Na ir žinoma kartu dar pavydžiu labailabailabai smarkiai.:D Blyn, laimingas vaikas tu :D

Cloud.* rašė...

O aš jau buvau tą koncertą priskyrus prie tų svajonių, kurios beveik nepasiekiamos. ;> Manau mano angelas pasikalbėjo su tėvais. ;DD dėkoju. (sun).