trečiadienis

Ir išėjo va kaip.:


8 komentarai:

` TroubleSome rašė...

Pirshtai puiku, wisa kita sux 5/10 :)

Cloud.* rašė...

Tai matyt peikt reikėtų ne darbą, o temą, nors mielai pažiūrėčiau kaip įpintum į darbą Lietuvos vėliavą. Žinau, kad šita šalis užknisa, ir išvis savo ateities čia neįsivaizduoju. Mano vieta ne čia, o kažkur netoli Hiustono. ;>

` тя๏υвlэک๏мэ rašė...

na nupiest gal ir sunkiau sektusi bet ideja butu rankos plesancios trispalve (kadangi man rankos isvis neiseina tai..) :D Hiustone tu hiustone eisi ateiviu medziot ir marse gyvybes ieskot \m/

Cloud.* rašė...

O man gerai ir taip. Gavau dešim ir laiminga. ;DD sakė mokytoja reik lankyt man dailės mokyklą. sakau žinau, bet nespėsiu baigt. Taigi. Vakar tingėjau labai ieškot rankų fotkės kokios, tai nupiešiau tai, ką turėjau. Tiesa žodžiai nuspalvinus akvarele (beveik susidraugavau su ja. ;>) išsieliejo, tai truputį susigadino, bet niekis. Atvirai tariant, visai norėčiau tokį įsirėmint ir kabint ant sienos. O dėl ateivių tai ne. Aš sėdėsiu ir lauksiu tokių signalų kaip Houston, we have a problem. :DDD

` тя๏υвlэک๏мэ rašė...

Laff, koks malonumas Hiustone dirbt operatore.. No..Just No...

Cloud.* rašė...

Hm, kas sprendžia ko nori Cloud.? Tu, ar ji pati.? (sun)

` тя๏υвlэک๏мэ rašė...

Cloud angelas (nod)

Cloud.* rašė...

Angelas tik prisideda prie norų pildymo.